Hoi,
Bij het voorstellen had ik al aangegeven dat ik dit jaar de bus weer op de weg wil hebben. Technisch, zowel binnen als buiten is de bus in orde maar het interieur is er uit.
Er zat een origineel SO42 interrieur in, compleet met koel/ijskast en hangmat.

Maar dat interieur was eigenlijk de reden dat de bus al jaren stil stond. Het bed was te klein en de indeling was voor ons erg onhandig. Een hoop kastjes en dingetjes die wij toch nooit gebruikten en daardoor ons in de weg zaten.
Daarom is het interieur er nu uit en staat het voorloping op de zolder. We hebben een rock&roll bed over de volle breedte en extra lang gekocht en dat wordt de basis voor de wederopbouw.
Eerste stap, de herrie aanpakken. Zeker nu de bus leeg is is het een hele grote klankkast en dat wordt marginaal beter als ik er zo een nieuw interieur in prop.
Daarom wordt de bus geisoleerd. Stap 1 is anti dreun. Een dagje knippen en plakken heeft bijgevoegd resutaat.
Alle zijpanelen, inclusief de deuren zijn gedaan. Van wat ik over had heb ik een deel van de achterkant gedaan. Ik twijfel nog of ik bovenop de motor ook nog iets moet doen.
Volgende stap is thermische isolatie. Ik denk daarvoor aan Armaflex van 19mm. Iemand ervaring mee?
Wordt vervolgt....