Hoi mede busfanaten,
Gezien het forum een doorstart maakt heeft ook deze “nieuwe” forummer bedacht om zich maar weer aan te melden. In het verleden wel eens aangemeld en wat gepost, maar is allemaal een beetje verloren gegaan. Met regelmaat wel meegelezen wat zich hier allemaal afspeelt.
Ik ben Floris woonachtig in Amersfoort en sinds 2005 in het bezit van een 65’ spijlbus, waar ik samen met mijn gezin al jaren plezier van en mee beleef.
Originele Nederland geleverde 11 raams bus die in de kleuren Sea-blue/Blue-white (L360/L289) is geleverd en die in de loop van de jaren wel het één en ander heeft meegemaakt.
Zo zijn er de nodige reparaties en aanpassingen gedaan om alles steeds meer naar eigen zin te krijgen. Maar vooral ook veel plezier van gehad en zijn trouwe dienst bewezen op de vele VW meetings, vakanties, trouwerijen en verhuizingen.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd even actief ben geweest gezien werk en het gezinsleven ook zo zijn prioriteiten stelt, maar de laatste jaren hebben we weer meer zin en tijd voor de hobby!
Gr, Floris
Zoals ik hem heb aangeschaft:

Meer recent