Hallo Edwin, ik denk dat je met 10m2 armaflex goed zit, en het is zo bijgehaald. Ik heb het destijds aangeschaft, ook in die hoeveelheid, maar omdat bijv de hemelbekleding anders is opgelost heb ik nog over. Je hebt klevende en die je met contacttix vast mag zetten. De contactix verwerken heb ik als positief ervaren, dat ging tegen verwachting is enorm goed. Maar VAST is absoluut VAST! De spanten heb gelaten voor wat het is als het gaat om ontdreunen.
De reden is waarom de hemel niet met contacttix en armaflex is gedaan, is de warmte. De bekleder was bang dat de stoffen hemel los zou komen en dat is met zijn manier van bekleden beter te herstellen voor hem dan met armaflex.
Wat betreft de vloer, dat zal meten worden, daar heb ik geen ervaring mee. Zelf zou ik zeggen dat je de (bed)bank juist op de vloer gemonteerd wilt hebben (RDW/APK eis?), mocht je plots remmen, je geen (bed)bank in je nek hebt.
Wellicht een optie om de vloer af te kijken bij anderen komend meetingseizoen dat ook weer voor de deur staat?
Cheers