Spijlbussen.nl

Voorstelle Buzzz

Offline Buzzz

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Hoi,

Ik wil me ook weer even (opnieuw) voorstellen. Ik ben Edwin, 56 jaar uit het zuiden van het land. Sinds een jaar of 20 eigenaar van een SO42 uit 1967. De laatste jaren heb ik door allerlei omstandigheden niets met de bus gedaan maar dit jaar gaat hij weer de weg op heb ik mezelf beloofd.
Ik was ook lid van het oude forum en zal hier proberen zo af en toe wat zinvolle informatie teposten.

Vorig jaar heb ik het interieur uit de bus gehaald en in de opslag gezet omdat ik her en der wat laswerk had. Inmiddels is 1/3 van de kabinevloer en de vloer aan de bijrijderskant vervangen en heb ik nog een ander gat in de zijkant gerepareerd. De vorige eigenaar had dat met staalwol en epoy gedaan en vooral dat staalwol gaat niet goed samen met een haakse slijper kwam ik (op tijd) achter.

De volgende klus is geluid en warmte isolatie en dan een ander interieur er in zodat de bus weer bruikbaar is voor weekendjes en dergelijke.

Ik heb begrepen dat er ook op facebook een plek is waar wat zaken besproken en verhandeld worden. Klopt dat? 

Groeten, en wie weet tot snel op een bijeenkomst ergens in het land.

Edwin.

Offline Splitrazor

• Full Member
  • The Brazilian way
    • Bekijk profiel
Welkom terug Edwin! Goed dat je van plan bent je bus weer de weg op te sturen. Zou leuk zijn als je je vorderingen bijhoud in een topic!