Auteur Topic: Brand in je spijl door benzine lekkage!!  (gelezen 40541 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 14, 2010, 08:45:02 am
Reactie #60

hajee

  • Information Offline
  • Spijl gaat niet meer weg
  • Berichten: 685
sterkte voor de eigenaar!
bah, het zal je overkomen..
hier nog een artikel over de rood/witte
http://www.kilroynews.net/special/2010-05/20100513.htm

mei 14, 2010, 12:23:54 pm
Reactie #61

Brazen

  • Information Offline
  • Spijl blijft
  • Berichten: 261
Zo, da's ook shit! Las dat ie "net" was opgeknapt voor een aanzienlijk bedrag, ik hoop dat ie ook goed verzekert is!!

Sterkte

mei 14, 2010, 15:23:14 pm
Reactie #62

francisco

  • Information Offline
  • Spijl is het geworden
  • Berichten: 2.310
me maag draait er van om.. echt vreselijk als je dit moet mee maken...

mei 16, 2010, 23:16:24 pm
Reactie #63

Sancho

  • Information Offline
  • Spijl is het geworden
  • Berichten: 1.306
    • Aircooled Import
In BelgiŽ was het enkele dage geleden ook weer prijs... :-(



Sancho vreest dat het zijn oude 58er is...

Aircooled greetz,

Humby 8-)
en het is idd mijn oude 58er... :-(
hij rijdt trouwens al wel weer rond,
hoop dat de schade meevalt.
Probleem was ook hier het busje dat uit de carburator is losgekomen...

augustus 10, 2010, 14:18:47 pm
Reactie #64

Area51

  • ForumFossiel
  • Information Offline
  • Spijlbussen.nl
  • Berichten: 8.450
Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

augustus 11, 2010, 10:25:20 am
Reactie #65

francisco

  • Information Offline
  • Spijl is het geworden
  • Berichten: 2.310
demmit man. 2x een T2 hoop dat de group bay snel door gaat :)

augustus 11, 2010, 10:30:12 am
Reactie #66

Berrie120

  • Information Offline
  • Split personality
  • Berichten: 3.917
Wel een mooie foto, jammer van de bus.

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

november 02, 2010, 12:54:59 pm
Reactie #67

the bus driver

  • Information Offline
  • Split personality
  • Berichten: 3.424
  • surf now, work later
Haaaiiroeff

november 02, 2010, 13:55:40 pm
Reactie #68

Berrie120

  • Information Offline
  • Split personality
  • Berichten: 3.917
pffft,

blij met mijn firetec hoor.
Vond het eigenlijk maar onzin zo'n systeem maar Renka drong zo aan.. :-D


don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

november 02, 2010, 15:04:47 pm
Reactie #69

Renka

  • Information Offline
  • Split personality
  • Berichten: 3.962
To finish first, you first have to finish

november 02, 2010, 17:07:46 pm
Reactie #70

francisco

  • Information Offline
  • Spijl is het geworden
  • Berichten: 2.310
phufff. wat een nacht merrie... en dat overdag

april 22, 2011, 21:19:42 pm
Reactie #71

kees

  • Information Offline
  • Spijl blijft
  • Berichten: 495
    • vwsamba.nl/photo-gallery
vandaag weer 1...  :-(
Toch vraag ik me altijd meteen af.. Onderhoud? Hebben ze ooit nagedacht over brandveiligheid?  Hadden ze een brandblusser "op de pak"?




april 22, 2011, 22:03:15 pm
Reactie #72

Sancho

  • Information Offline
  • Spijl is het geworden
  • Berichten: 1.306
    • Aircooled Import
brandblusser helpt niets!
integendeel, je kan beter je klep toehouden en hopen dat de brandweer er snel bij is...
kijk maar naar die bus van Cool Flo, behoorlijk lang gebrand met de klep nog toe,
de brandweer heeft dan via de luchtsleuven behoorlijk geblust en pas na x minuten de klep geopend en zelfs dan was er nog een behoorlijke "explosie"

Ik denk dat de enige goede optie de firetech is, samen met een afsluitbare brandstofaanvoer!
Firetech om het vuur te smoren en dan de brandstofklep afsluiten zodat je het vuur geen vers voedsel kan geven

april 23, 2011, 01:18:41 am
Reactie #73

kees

  • Information Offline
  • Spijl blijft
  • Berichten: 495
    • vwsamba.nl/photo-gallery

april 23, 2011, 09:05:18 am
Reactie #74

Renka

  • Information Offline
  • Split personality
  • Berichten: 3.962
toch wel een geruststellende gedachte zon Firetec achterin eerdaags  :-"
To finish first, you first have to finish