Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Tekeningen zelfbouw deur panelen  (gelezen 229 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ferdi
Spijl is het geworden

« Gepost op: Februari 24, 2019, 09:59:33 »

Misschien is dit iets voor een "How To" interieur panelen...

Ik was een beetje aan het kijken naar projecten op "the samba" en daar zag ik een mooi project van een man die interieur delen eerst in 3D tekende voordat hij zijn interieur ging bouwen.
Op een gegeven moment was hij bezig met de deurpanelen,kickpanels en dergelijke en had daar de maatvoering van online gezet.

Zover ben ik nog niet maar ik had het opgeslagen in mijn telefoon en ik denk dat ik hier meerdere forum leden blij mee kan maken...
Het gaat om tekeningen voor spijlbussen van "64 tm "67.
Het verschil is volgens mij alleen dat de kickpanels en de achterklep anders is dan de vroegere modellen.

Van wat voor materiaal dit jullie willen maken dat is ieder zijn eigen keuze maar volgens mij word er veel gebruik gemaakt van 3mm berken hout.

Ik ben niet verantwoordelijk voor de maatvoering dit heb ik puur overgenomen van een topic op the samba en dat zag er perfect uit dus het zou gek moeten zijn dat de maatvoering niet zou kloppen.
Als ik mij niet vergis stond er ook nog een pdf bestand op zodat je hem 1:1 uit kan printen en kan overtrekken maar ik denk niet dat wij zo'n grote printer in huis hebben  Very Happy
Veel succes!

Gr. Ferdi

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 24, 2019, 11:40:01 »

Handig  Cool

Heb de panelen nodig voor het plafond. Deze maatvoering kun je dan één op één overnemen om uit te frezen.

aap, noot, mes!

BusfreaQ
Onzekere spijl

BERAIR.nl
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 25, 2019, 05:40:54 »

Voor degene die dit nodig hebben, ik heb nog wel een 1:1 PDF (zonder gaten) van enkele van deze panelen.  Cool

Airbus
Spijl is het geworden

Low 64-er MGPW OG paint

x x x
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 25, 2019, 09:54:08 »

Handig Ferdi! Ik moet het dak nog doen  Very Happy

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

Steekwoorden: Deur panelen kickpanels 
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this