Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Motorklep schanieren  (gelezen 413 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ferdi
Spijl is het geworden

« Gepost op: Januari 08, 2019, 19:20:12 »

Ik ben op zoek naar motorklep scharnieren,ik had vorig jaar een nieuw setje besteld bij een bedrijf die aircooled onderdelen verkoopt maar ik kreeg scharnieren die uiteindelijk bij Paruzzi vandaan kwamen en dat was dikke rommel.

Spul kwam zowat krom uit de verpakking,zal wel made in China zijn geweest ik kon net zo goed een paar schuttingdeur scharnieren  pakken die passen net zo goed.
Wie heeft nog een goed passend setje liggen gebruikt of weet een adresje waar je fatsoenlijke scharnieren kan bestellen?

Gr. Ferdi

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 08, 2019, 19:44:13 »

http://www.kieftenklok.nl/shop/index.php/front-page/t1-1950-1967/t1-opbouw/t1-motorklep/motorklep-scharnier-3-55-7-76-detail

Volgens mij van wbw

aap, noot, mes!

Ferdi
Spijl is het geworden

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 11, 2019, 11:10:58 »

Ok ik zal daar eens vragen als ze van goede kwaliteit zijn,lijkt mij wel voor 20 euro per stuk...

Ferdi
Spijl is het geworden

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 25, 2019, 15:51:51 »

Ik heb ze inmiddels gevonden,ik was afgelopen week in Antwerpen aan het werk en ben dus even langs "De Garaasj" geweest en had daar wat onderdelen besteld en dat had ik deze week opgehaald onder andere de scharnieren.

Deze zijn echt van goede kwaliteit,volgens mij komen deze weer bij BBT vandaan,ziet er heel goed uit incl bijhorend rubbers...
Dus mocht je in de toekomst motorklep scharnieren nodig zijn koop ze dan niet bij Paruzzi want scharnieren van een oud tuinhek passen nog beter...

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this