Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Auteur Topic: Camber met IRS  (gelezen 4583 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
JT1
Spijl is het geworden

Online Online

Berichten: 2.062



« Antwoord #30 Gepost op: Februari 07, 2018, 17:45:18 »

Stuk beter, ziet er goed uit Cool
Gelogd

aap, noot, mes!

Renka
Split personality

Offline Offline

Berichten: 3.973



« Antwoord #31 Gepost op: Februari 07, 2018, 19:11:43 »

Eindelijk gelukt.
Nu nog juist laten afregelen.
Heb wel de verwarmings kanalen serieus moeten wegslijpen.
Weet niet hoe ze het doen als ze hun verwarming willen blijven gebruiken. Confused
Nu nog de schokdemper steunen een nieuwe plaatsgeven en langere remleiding flexibels monteren.



Henk!!!


 glasses2 glasses2
Gelogd

To finish first, you first have to finish

Airbus
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 1.433


Low 64-er MGPW OG paint


x x x
« Antwoord #32 Gepost op: Februari 08, 2018, 08:56:58 »

Ligt dan echt aan de beugels! Ik heb volksproject beugels en dat past prima. met de band vast in de wielkast nog geen last... Kachel werkte prima incl de kachel geluids dempers..

Heb helaas even geen betere foto's online, zie mijn topic:

http://www.spijlbussen.nl/web/index.php/topic,7746.15.html

Via FB:

Gelogd

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

Ron
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 1.078



« Antwoord #33 Gepost op: Februari 08, 2018, 08:59:09 »


Weet niet hoe ze het doen als ze hun verwarming willen blijven gebruiken. :-

Henk!!!

Door niet boutbare repro of originele IRS beugels te gebruiken.
Goed uitlijnen en vastlassen .
Gelogd

Ferdi
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 1.087


« Antwoord #34 Gepost op: Februari 01, 2019, 21:50:56 »

Heeft er soms iemand een foto van hoe hoog die beugels dan moeten staan?heb ze net nog wat naar omhoog gedraaid maar maakt nog steeds niet veel verschil uit.

Henk!!!




Henk ik ben er vandaag ook druk mee bezig geweest en ik wil mijn bus best laag hebben,stalen velgen 15 inch en het liefst de bovenkant van de vw logo gelijk met de spatbordrand...

Nu was ik er vandaag mee bezig en nu staat hij op de laagste stand nog steeds hoog en kan dan niet eens meer inveren Surprised

Nu ben ik her en der aan  het rondvragen geweest bij rijders die echt laag rijden hoe dit kan want ik moest mijn beugels ook helemaal omhoog draaien om de wielen recht te zetten.

Ik ga het morgenvroeg proberen maar ik ben er achter gekomen dat je de beugel op zn kop gemonteerd hebt,als het goed is kan je nu ook niet zo erg laag...

Op deze foto staat op op zn laagst en kan hij niet inveren dus dit klopt helemaal niet.

Zodra het gelukt is zal ik hier een foto posten.


Gelogd

sikke-aant
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 273


Re:
« Antwoord #35 Gepost op: Februari 03, 2019, 13:29:56 »

Wat voor veerplaten heb je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk
Gelogd

sikke-aant
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 273


« Antwoord #36 Gepost op: Februari 03, 2019, 13:37:28 »





Zo zit het bij mij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk
Gelogd

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 425


Re:
« Antwoord #37 Gepost op: Februari 06, 2019, 09:21:19 »

Wat voor veerplaten heb je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Ferdi heeft dezelfde veerplaten als ik dacht ik,komen van bi Rob Vandewal.

Henk!!!
Gelogd

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 425


« Antwoord #38 Gepost op: Februari 06, 2019, 09:27:42 »

Ferdi,was bij mij inderdaad ook zo als hij zo laag stond veerde hij ook niet meer in maar bij was dit omdat de veerplaar tegen het aanslagnokje zat.
Maar stond voor mij zo tog te laag omdat ik met nog een extra carter zit.

Zo als hij nu staat bij mij heb ik vering en iets meer bodemvrijheid voor het carter.

Dus je zegt dat mijn beugels omgekeerd gemonteerd zitten?
Zie ze nochtans overal zo zitten,

Henk!!!
Gelogd

Steekwoorden:
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
 
Ga naar:  


Add this