Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
Auteur Topic: Camber met IRS  (gelezen 4927 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 429


« Antwoord #15 Gepost op: Januari 29, 2018, 09:26:08 »

Zie nog wat ik juist zal doen,maar denk dat ik er iets zal mee moeten doen.
Want ga er anders niet geraken om de wielen minder camber te geven.
Fotoís volgen van het resultaat.

Henk!!!
Gelogd

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 429


« Antwoord #16 Gepost op: Januari 31, 2018, 17:34:30 »

Vandaag mee bezig geweest,maar is een frustrerend karweitje.
Beugels gelost en naar boven gedraaid en wielen stonden mooi recht.
Dus alles terug aangedraaid en bus op de grond en heb weer een vijftal graden camber na alles vast te zetten.
Morgen poging twee.

Henk!!!
Gelogd

Airbus
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 1.443


Low 64-er MGPW OG paint


x x x
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 01, 2018, 09:24:34 »

Wel een tip om na het uitlijnen van de bus , de irs klemmen toch even vast te hechten op de torsiebuis..
Gelogd

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 429


« Antwoord #18 Gepost op: Februari 01, 2018, 09:55:55 »

Ja zal ik doen,zit wel goed vast met die klemmen.
Maar heeft toch wat meer zekerheid.
Bedankt.

Henk!!!
Gelogd

Berrie120
Split personality

Offline Offline

Berichten: 3.919



« Antwoord #19 Gepost op: Februari 01, 2018, 11:33:13 »

Wel een tip om na het uitlijnen van de bus , de irs klemmen toch even vast te hechten op de torsiebuis..

gaatje boren, draad tappen Whistle
Gelogd

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 429


« Antwoord #20 Gepost op: Februari 01, 2018, 15:30:57 »

Heeft er soms iemand een foto van hoe hoog die beugels dan moeten staan?heb ze net nog wat naar omhoog gedraaid maar maakt nog steeds niet veel verschil uit.

Henk!!!

Gelogd

safari spijl
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 257


ff wachten nog!!!


« Antwoord #21 Gepost op: Februari 01, 2018, 16:06:29 »

mijn bus was niet heel erg verlaagd.
zo zitten de beugels er bij mij onder.





mijn bus stond op deze hoogte,



groet renzo
Gelogd

groet, Renzo

kever1973 kever1967 t3caravelle1986 spijlbus1964

JT1
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 2.071



« Antwoord #22 Gepost op: Februari 01, 2018, 16:47:47 »

Zelfs mijn sa staat niet met zoveel camber... ben je mooi klaar mee inderdaad. Succes gewenst.
Gelogd

aap, noot, mes!

Renka
Split personality

Offline Offline

Berichten: 3.973



« Antwoord #23 Gepost op: Februari 01, 2018, 17:39:10 »

Wel een tip om na het uitlijnen van de bus , de irs klemmen toch even vast te hechten op de torsiebuis..

gaatje boren, draad tappen Whistle


ja je moet wat als je niet kan lassen   tongue3
Gelogd

To finish first, you first have to finish

Renka
Split personality

Offline Offline

Berichten: 3.973



« Antwoord #24 Gepost op: Februari 01, 2018, 17:48:20 »

Heeft er soms iemand een foto van hoe hoog die beugels dan moeten staan?heb ze net nog wat naar omhoog gedraaid maar maakt nog steeds niet veel verschil uit.

Henk!!!




hoe hoog staat je veerplaat bij deze foto? de bout zit er niet in, de tussen ringen ook niet en ik zie een bumprubber zitten waar je volgens mij niets aan hebt.

volgens mij moet de klem nog verder omhoog aan de inkeping van je veerplaat te zien als je extreem gaat verlagen dan zal je klem toch echt verder omhoog moeten, het is het een of het ander

mss zijn de klemmen ook aan de hoge kant. ik heb zelf klemmmen gebruikt van t2d en van busboys en dit was ook al een wereld van verschil
Gelogd

To finish first, you first have to finish

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 429


« Antwoord #25 Gepost op: Februari 01, 2018, 19:29:43 »

De veerplaat staat nu redelijk dicht tegen de nok(aanslag) wanneer de bus op de grond staat.
Ik veronderstel dat je de bout bedoelt die de draagarmen met de klemmen verbind,deze zit er zeker in hoor.
En de 2 spacers die tussen de de draagarmen en klemmen zit,zitten er ook beiden tussen.
Die bumpstop moet er inderdaad nog af.

Toch nog hoger denk je?dan kjk ik eens om ze nog omhoog te draaien.

Henk!!!
Gelogd

Berrie120
Split personality

Offline Offline

Berichten: 3.919



« Antwoord #26 Gepost op: Februari 02, 2018, 22:34:33 »

Wel een tip om na het uitlijnen van de bus , de irs klemmen toch even vast te hechten op de torsiebuis..

gaatje boren, draad tappen Whistle


ja je moet wat als je niet kan lassen   tongue3

Nee ervaring,  die van mij is nogal eens in hoogte gewisseld.
Gelogd

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

Berrie120
Split personality

Offline Offline

Berichten: 3.919



« Antwoord #27 Gepost op: Februari 02, 2018, 22:39:53 »



Bij mij wijzen ze de armen toch nog heel stukje hoger. ( Hier definitief vast )

Gelogd

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 429


« Antwoord #28 Gepost op: Februari 03, 2018, 09:18:02 »

Bedankt,
Volgende week probeer ik het ook nog eens met ze hoger te draaien.

Henk!!!
Gelogd

henk155
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 429


« Antwoord #29 Gepost op: Februari 07, 2018, 16:03:42 »

Eindelijk gelukt.
Nu nog juist laten afregelen.
Heb wel de verwarmings kanalen serieus moeten wegslijpen.
Weet niet hoe ze het doen als ze hun verwarming willen blijven gebruiken. Confused
Nu nog de schokdemper steunen een nieuwe plaatsgeven en langere remleiding flexibels monteren.



Henk!!!
Gelogd

Steekwoorden:
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
Print
 
Ga naar:  


Add this