Pagina's: 1 ... 27 28 [29]   Omlaag
Auteur Topic: Project 67'er kombi  (gelezen 50729 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ferdi
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #420 Gepost op: Augustus 05, 2018, 21:28:18 »

Zo even stof van mijn topic afblazen  Very Happy
Ik ben al een hele tijd niet met mijn bus aan de gang geweest ivm mijn werk in het buitenland en het kopen van een woning waar erg veel werk aan zit,helaas maar soms loopt het nou eenmaal zo...

Toch had ik weer een gelukje 2 weken geleden,ik was in mijn schuur bezig met een ander klusje toen er ineens een man voor mijn schuur stond die eigenlijk bij de buren moest wezen maar die waren er nog niet en kwam dus even bij mij een kijkje nemen.
Hij keek zijn ogen uit dat ik daar een spijlbus had staan en was erg onder de indruk van de restauratie.
Hij zei dat hij zelf autospuiter van beroep was en hem graag strak wou maken en zo dus direct een afspraak gemaakt voor afgelopen zaterdag...

Hij begon bij het neusje van de zalm laughing11

De neus is in grote lijnen strak het fijne werk doet hij de volgende keer,hij is alvast begonnen aan de linker zijflank die moet nog een keer opgezet worden met plamuur want de dag was helaas alweer snel om en hij was de grote schuurplank vergeten ik hoop dat hij snel weer terug kan komen...

Het begin is er in ieder geval de rest komt vast wel goed ik heb er de volle vertrouwen in,nadeel is dat hij van ver moet komen en niet heel erg vaak kan,we zullen zien.

Gr. Ferdi

Ferdi
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #421 Gepost op: September 01, 2018, 23:49:49 »

Vandaag is er weer veel werk verzet de spuiter heeft beide achterhoeken strak gemaakt.

Het is allemaal nog niet helemaal strak dat komt met de volgende ronde hij gaat nu eerst alles in grove lijnen strak maken en gaat daarna nog een keer helemaal rond om alles af te werken.

De plekken waar de kogelgaten in zaten links bovenin zijn nu ook strak en ook het kleine dorpel stukje voor de klapdeuren is weer strak...

En ook de dogleg aan de bijrijderskant is al strak

Ik ben dik tevreden over het resultaat van wat hij heeft klaar gekregen in die 3 zaterdagen dat hij er geweest is ik kan niet wachten tot hij strak is dan kan hij in de primer en in de groen witte kleur...

Gr. Ferdi

safari spijl
Spijl blijft

ff wachten nog!!!

« Antwoord #422 Gepost op: September 02, 2018, 11:52:00 »

top!
dat begint er al op te lijken  Smile

volgend jaar rijden dus! Cool

groet, Renzo

kever1973 kever1967 t3caravelle1986 spijlbus1964

Ferdi
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #423 Gepost op: September 02, 2018, 18:28:13 »

top!
dat begint er al op te lijken  Smile

volgend jaar rijden dus! Cool

Dat hoop ik wel ja maar ik ben er bang voor...
We hebben ook een woning gekocht waar veel werk aan zit,gelukkig ben ik dan met de woning bezig en de spuiter met mijn bus dus alle beetjes helpen ik hoop dat het volgend jaar zo ver is want ik heb echt mega zin om in mijn bus te mogen rijden...

Gr. Ferdi

Steekwoorden:
Pagina's: 1 ... 27 28 [29]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this