Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag
Auteur Topic: NL '64-er spijl  (gelezen 9662 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
stephen
Spijl blijft

Split 1964 2.0 sinds 1995

« Antwoord #45 Gepost op: Juli 08, 2019, 10:44:21 »

Ha mooi werk! IRS gaat wel ff beter op de weg.

Na 24 jaar en meer dan 100.000km met reductiekasten gereden te hebben, dan nu eindelijk haha

Wel wat vreemde gewaarwording..bij 110km/h op de teller overschakelen naar zijn 4e versnelling ;-)

Gisterende nw  handremkabels gemonteerd, en veerplaten aangepast, aan de lagere "stance"  en alleen nog rondje op het industrie terrein gereden,,benieuwd naar de nw cruise snelheid.. eerder 105 km op de teller (95km tomtom)..maar zijn tegenwoordig van die mooie vrachtwagens, die dan evengoed op je kon gaan zitten..Hoop daar iig geen last meer van te hebben

Alleen worden de trommel remmen voor , met orginele hoofdremcil. Nu een beperkende factor, en zal dat een volgende stap worden ws..
Bedenken alleen schijfremmen ombouw, of sparen voor red 9 met schijven..

Heeft vast niemand nog een leuk setje liggen voor 5x205 wielen  haha

T1BUS
Spijl gaat niet meer weg

dreambus

« Antwoord #46 Gepost op: Juli 08, 2019, 13:04:05 »

Mooi man, heb ook destijds lang getwijfeld, maar IRS rijdt echt top, heb toen freewayflyer bak eronder gezet, ook geen seconde spijt van en voor CSP schijf setje, want je wilt ook weer snel stilstaan !

EeVeeWee
Spijl is het geworden

« Antwoord #47 Gepost op: Juli 08, 2019, 14:25:06 »

Alleen worden de trommel remmen voor , met orginele hoofdremcil. Nu een beperkende factor, en zal dat een volgende stap worden ws..

Ik had een geheel gereviseerde vooras met rasterplaatjes en dropped spindels (Volksprojects) gemonteerd met nieuwe CSP remschijven/remtangen en nieuwe Bosch rembekrachtiger.
Ik wil eigenlijk overstappen naar een RED9 voorwielophanging in verband met mijn slechte gezondheid (artrose rug en nek).
Als jij deze hele set overneemt kan ik weer een RED9 vooras bestellen.  Yellow Very Happy

stephen
Spijl blijft

« Antwoord #48 Gepost op: Juli 08, 2019, 19:17:13 »

Ik had een geheel gereviseerde vooras met rasterplaatjes en dropped spindels (Volksprojects) gemonteerd met nieuwe CSP remschijven/remtangen en nieuwe Bosch rembekrachtiger.
Ik wil eigenlijk overstappen naar een RED9 voorwielophanging in verband met mijn slechte gezondheid (artrose rug en nek).
Als jij deze hele set overneemt kan ik weer een RED9 vooras bestellen.  Yellow Very Happy

cpl. wordt dat me vast te gek ;-)
heb de cpl orginele vooras nog, en heb er nu een vooras met rasterplaatjes met destijds vernieuwde spindels op zitten nu..bus staat nu in hoogste stand aan de voorzijde haha
cpl interessanter voor iemand met nog een gare as ;-)

drempels is idd een drama met de bus nu ;-( doet gewoon pijn, en rijdt al 30 over 60km/h drempels  confused1
 heb nl. zelf whiplash perikelen, en ben blij dat ik er weer wat mee kan rijden, nu met de smallere voorwielen..
eigenlijk zou de verzekering de red 9 moeten gaan betalen  Yellow Very Happy

de CSP past ook op de red 9 las ik bij iemand trouwens.. dus eerst alleen csp is een optie.

stephen
Spijl blijft

« Antwoord #49 Gepost op: Juli 11, 2019, 13:51:04 »

Project IRS schiet al op..
Gisterende de torsie deksels, en de rubbers vervangen ;-)
Ook bumper en achterste motorsteun weer geplaatst.

Nu nog schakelstang verbindingsmof vervangen/borgboutjes, en afstellen vd pook

Bus is iig weer rijdbaar,  dus kan mee naar onze keverdag zondag in Schagen as 14 Juli

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #50 Gepost op: Juli 11, 2019, 17:41:34 »

Goed zo, kom ik hem daar even bekijken Cool

aap, noot, mes!

stephen
Spijl blijft

« Antwoord #51 Gepost op: Juli 13, 2019, 17:33:32 »

eerste ritten gemaakt  Yellow Very Happy

doet het goed Cool

schakelverbindingstuk geplaatst vd week, alles nagelopen vandaag, en moet nu klaar zijn voorlopig .

motor heeft geen moeite met de AT bak..draait 800-1000/min minder bij 105km op de klok, wat erg fijn is..

net de bus weer eens gewassen, en dus klaar voor keverdag schagen morgen..

Splitrazor
Onzekere spijl

The Brazilian way

« Antwoord #52 Gepost op: Juli 13, 2019, 21:52:12 »

Is dat nog een beetje groot in Schagen? Ik ben van plan voor het eerst te gaan, maar moet er wel een stuk voor rijden 😂

stephen
Spijl blijft

« Antwoord #53 Gepost op: Juli 14, 2019, 07:17:55 »

Is dat nog een beetje groot in Schagen? Ik ben van plan voor het eerst te gaan, maar moet er wel een stuk voor rijden 😂

als het weer beetje mee werkt, echt wel de moeite..gezellig centrum heeft schagen

normaal 350/400 luchtgekoelde vws, en aparte Bus/Parking..mijne staat meesstal vlakbij waar ik wordt ingedeeld..
gaan zo weer beginnen op te bouwen..tenten hekken etc  Cool

Splitrazor
Onzekere spijl

The Brazilian way

« Antwoord #54 Gepost op: Juli 14, 2019, 08:21:32 »

Top! Hier in het midden regent het, maar de berichten zijn over het algemeen goed! Succes met opbouwen en wellicht tot later!

Splitrazor
Onzekere spijl

The Brazilian way

« Antwoord #55 Gepost op: Juli 14, 2019, 18:13:34 »

Top! Hier in het midden regent het, maar de berichten zijn over het algemeen goed! Succes met opbouwen en wellicht tot later!

Ik heb je bus gezien, ver van de andere bussen vandaan😃 zag er verder niemand bij, maar je was vast in de buurt want alles stond open😂 vette bus!! Was een erg leuke middag, wel relatief weinig splits helaas..

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #56 Gepost op: Juli 14, 2019, 19:53:48 »

Hij was ook vroeg aanwezig waarschijnlijk. Stond op het plein voor het museum uit m'n hoofd. Maar heb ook leuke dag gehad. Mooi weer in de middag met goede opkomst dacht ik zo.

aap, noot, mes!

stephen
Spijl blijft

« Antwoord #57 Gepost op: Juli 15, 2019, 10:52:26 »

Hij was ook vroeg aanwezig waarschijnlijk. Stond op het plein voor het museum uit m'n hoofd. Maar heb ook leuke dag gehad. Mooi weer in de middag met goede opkomst dacht ik zo.

Klopt, bus stond er vanaf 08:00 uur al haha ivm opbouwen evenement

Grootste gedeelte liep ik vlakbij de bus, in oranje t-shirt keverdag en geel hesje ;-)

Dit jaar minder spijltjes Idd,..en jammer van bouw werkzaamheden op parkeerterrein vd bus parking..

Rond de 300 auto's gisteren. .best mooi aantal voor een dagmeeting..

stephen
Spijl blijft

« Antwoord #58 Gepost op: Juli 15, 2019, 10:53:50 »

Ik heb je bus gezien, ver van de andere bussen vandaan😃 zag er verder niemand bij, maar je was vast in de buurt want alles stond open😂 vette bus!! Was een erg leuke middag, wel relatief weinig splits helaas..

Thx  Cool 

Splitrazor
Onzekere spijl

The Brazilian way

« Antwoord #59 Gepost op: Juli 15, 2019, 19:59:12 »

Klopt, bus stond er vanaf 08:00 uur al haha ivm opbouwen evenement

Grootste gedeelte liep ik vlakbij de bus, in oranje t-shirt keverdag en geel hesje ;-)

Dit jaar minder spijltjes Idd,..en jammer van bouw werkzaamheden op parkeerterrein vd bus parking..

Rond de 300 auto's gisteren. .best mooi aantal voor een dagmeeting..

Haha dan heb ik je gezien, had er alleen geen gezicht bij. Jammer, anders had ik je ff gesproken!
Ja was een leuke dag!

Steekwoorden:
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this