Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Koppelingspedaal afstellen  (gelezen 2015 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
T1m
Spijl blijft

tim.alders
« Gepost op: Januari 29, 2016, 09:27:54 »

Gisteravond weer lekker wat aan het rommelen geweest bij de bus, ik wilde mijn koppelingskabel afstellen ( vleugelmoer ) op de bak.
Ik was in de veronderstelling dat de veer en hevel op de bak het pedaal weer omhoog zouden moeten trekken zonder motor ingebouwd te hebben..

Dit blijkt niet het geval, nu de vraag; hoort dat zo dat wanneer de motor ingebouwd is dat de pedaal weer omhoog gedrukt word door de drukgroep of loopt de kabel niet helemaal lekker door de buis...

Ik hoor het graag.
Groeten,
Tim

Renka
Split personality

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 29, 2016, 10:56:00 »

er zit een vrij sterke veer op je bak dus als de kabel loopt zoals het hoort moet het pedaal gewoon omhoog staan hoor!

wel een mooi moment dan nu om het weer goed gangbaar te maken en de kabel over de volledige lengte te inspecteren gelijk

To finish first, you first have to finish

T1m
Spijl blijft

tim.alders
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 29, 2016, 11:39:21 »

Alles is nieuw.. kabel en pijp waar de kabel doorloopt...
ik zal de boel is nalopen of het ergens niet lekker loopt o.i.d.. ( zou goed moeten zijn..)
de pijp waar de kabel doorheen loopt wordt deze normaliter volgespoten met vet?

Airbus
Spijl is het geworden

Low 64-er MGPW OG paint

x x x
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 01, 2016, 15:58:05 »

ik heb de kabel ingevet voordat hij de buis in ging

Heb zelf 1x een kapotte kabel gehad.. (oog eraf) ben toen in ze 3 naar huis gereden.. (via de snelweg pff )

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this