Pagina's: 1 ... 26 27 [28]   Omlaag
Auteur Topic: Project 67'er kombi  (gelezen 19866 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
sikke-aant
Spijl blijft

Re:
« Antwoord #405 Gepost op: Mei 02, 2017, 19:27:45 »

Is jou kachelpijp wel lang genoeg?? Ik heb 1 van k&k , die eindigt in de achterste chassis balk, of hoort dit zo???

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Ferdi
Spijl gaat niet meer weg

Re:
« Antwoord #406 Gepost op: Mei 13, 2017, 09:44:00 »

Is jou kachelpijp wel lang genoeg?? Ik heb 1 van k&k , die eindigt in de achterste chassis balk, of hoort dit zo???

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Hij hoort 1.27cm lang te zijn...
Ik heb daar ook een hoop gezeik om gehad,ik kocht een B-kwaliteit kachelbuis en die was dus 27cm te kort😲
Op de verpakking stond de goede maat maar hij was 27 cm te kort,dus ik had er 2 aan elkaar gelast want doordat het een fabrieksfout was kreeg ik er eentje gratis bij.

De fabrikant kon ook niet verklaren hoe dat kwam,ik was de eerste die daar over klaagde en toen ze het gingen controleren lag hun hele magazijn vol met te korte buizen😆😂

Toen ik hem in de chassisbalk schoof kwam ik erachter dat de diameter ook nog eens te klein was,65-67 mm ipv 70mm...
Ik heb nu de juiste maat,dat is de a-kwaliteit goeie buis.
Met een beetje geluk kan je zoiets ergens bij een constructie bedrijf kopen maar omdat de wanddikte 2mm is zou je het niet snel tegen komen.

Gr. Ferdi

Ferdi
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #407 Gepost op: Mei 13, 2017, 09:51:26 »

Deze week heb ik helaas niet veel kunnen doen ivm andere klussen.
De bodem staat nu wel zo goed als helemaal in de rx10 op kleur.
En de kachelbuis en schakelstang buis heb ik zwart gemaakt en dat staat niet verkeerd vind ik.

En ff een sfeer foto van s'avonds bij de schuur met een lekkere avond temperatuur.

S'avonds eerst een rondje op mijn quad gereden wat ook een hobby van mij is en daarna lekker met mijn busje bezig geweest en dat met lekker weer erbij en een biertje dan vermaak ik mij perfect😊

Gr. Ferdi

Airbus
Spijl is het geworden

Low 64-er MGPW OG paint

x x x
« Antwoord #408 Gepost op: Juni 13, 2017, 09:33:48 »

Gaaf Man, mooie ruimte heb je! Die Quad is ook niet verkeerd...

maarenh waar blijven de updates?  Very Happy

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

Ferdi
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #409 Gepost op: Juni 13, 2017, 09:43:52 »

Gaaf Man, mooie ruimte heb je! Die Quad is ook niet verkeerd...

maarenh waar blijven de updates?  Very Happy

Zeker een mooie ruimte udo ik ben er heel erg blij mee en ook met de quad dat is een yamaha raptor 700.

Ik heb het momenteel heel erg druk met het maken van IRS klembeugels en af en toe verf ik de bodem voor de 2e laag on de rx10.
Binnenkort hoop ik weer wat meer tijd te hebben om de bodem erin te maken.
Aankomend weekend ga ik met de caravan met de chrysler ervoor naar wanroij ff wat ideen op doen en geld uitgeven😂
Ik moet nog een aantal onderdelen hebben.
Ga je nog naar wanroij?

De bodem heb ik er wel alvast in gelegd maar zit nog niet vast.

icon_smile

Gr. Ferdi

stephen
Onzekere spijl

Split 1964 2.0 sinds 1995

« Antwoord #410 Gepost op: Juni 13, 2017, 11:16:25 »

wauw.. de basis staat er ( al)  super bij  Cool

en quad is ook leuk speelgoed om ff lekker uit te waaien na het werk ..Yamaha, is top materiaal  Smile

Airbus
Spijl is het geworden

Low 64-er MGPW OG paint

x x x
« Antwoord #411 Gepost op: Juni 15, 2017, 09:34:41 »

Ah ziet er goed uit! kan je uren naar kijken   glasses2

Nee geen Wanroij voor mij, geen zin om te gaan.. ben nog druk met de tuin bezig en vind de meeting zelf niet zo.. 

Veel plezier!

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

Ferdi
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #412 Gepost op: Juni 18, 2017, 23:59:48 »

Ik heb de laatste tijd helaas niet veel aan mijn bus gedaan maar heb ontussen wel weer wat onderdelen gekocht,beetje bij beetje komen we er wel.

Ik ben afgelopen week jarig geweest en had een mooie Retro Radio gekregen van mijn vrouw en kinderen waar ik heel erg blij mee ben Smile

Het is een mooie radio van Caliber en heeft Bluetooth wat ik graag wou hebben dat ivm muziek streamen van mijn telefoon naar de radio,ook zit er een SD kaart ingang in en een USB ingang.
Een CD speler zit er niet meer in😲

Dit weekend ben ik met mijn gezin naar de meeting geweest in wanroij wat weer heel erg gezellig was en het weer was perfect!
Daar heb ik nog een handrem,gas,koppelingskabel gekocht en een buitenspiegel,motorklepveer,Tankmeter en niet te vergeten een nieuwe kabelboom van Vwlooms uit engeland...
Weer een hoop geld uitgegeven maar het is de moeite weer waard!

Gr. Ferdi

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #413 Gepost op: Juni 19, 2017, 07:22:52 »

Mooie spullen Cool

Weekend was inderdaad weer de moeite waard.

aap, noot, mes!

Steekwoorden:
Pagina's: 1 ... 26 27 [28]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this