Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: kosten bus compleet spuiten  (gelezen 2987 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
nos
Spijl blijft

josgroenendijk
« Gepost op: Oktober 02, 2015, 09:46:17 »

ik ben benieuwd naar wat mensen gemiddeld hebben betaald voor een complete spuitbeurt van hun bus.
ben druk bezig een juiste spuiter te vinden en heb al 2 bedragen gekregen.

6000,- beunhaas en 7000,- ex btw bedrijf.

ik snap dat het verschil maakt in welke staat je bus is, maar ik ben op zoek naar wat redelijk is.
de kosten die ik genoemd heb, zijn prima te verklaren in manuren en materiaal.
alleen ik heb 8 jaar geleden 1500,- betaald voor mijn kever en vind het verschil zo groot.

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 02, 2015, 11:07:10 »

Ik heb via keversite een spuiter (ben niet de enige) gevonden die een kever doet voor 2500 - 3000 en een bus voor 4000. Spuiten alleen is niet duur maar het voorwerk wel.

aap, noot, mes!

nos
Spijl blijft

josgroenendijk
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 02, 2015, 11:58:49 »

het hoeft van mij ook niet de goedkoopste te zijn, maar was gewoon benieuwd naar wat er gemiddeld betaald wordt voor een complete bus.
ik doe de onderkant zelf en en zet hem zelf in de epoxy bijvoorbeeld. dat scheelt weer 2000,- euro.

maar ik kom nu uit op zo'n 7000 euro. dat is niet duur ben ik wel achter. het moet ook wel goed gebeuren.
de keversite man, heb ik gesproken en die wil het doen voor 6000,- maar voor 6000,- ga ik geen beunhaas inhuren......

Ruby
Spijl blijft

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 02, 2015, 17:49:33 »

Voor Ä6000,- kun je het best door een beunhaas laten doen, zou niet weten waarom niet. Als je iemand hebt die spuiter is en in de weekenden bijbeunt om zo een eigen zakcentje te verdienen... Je moet dan goede afspraken maken, materiaal vooraf betalen en de rest achteraf.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 02, 2015, 22:30:20 »

Dan heb je niet goed met hem gesproken dat weet ik wel Grapje/Razz maar je bent zelf baas uiteraard

aap, noot, mes!

Renka
Split personality

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 03, 2015, 09:53:40 »

Wat is de definitie van beunhaas, toch dat iemand knoeit? 

En waarom zet je de onderkant zelf in de RX als ie al in de epoxy staat?? Epoxy is het beste wat er is waarom niet aflakken dan met 2 K?

Met de goede materialen van tegenwoordig is de voorbehandeling het belangrijkster en dat kost gewoon tijd een complete bus van binnen en buiten netjes weer opnieuw afkitten op alle originele plaatsen is een dag werk voor twee man reken maar uit wat dat kost.

Just my thoughts

To finish first, you first have to finish

nos
Spijl blijft

josgroenendijk
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 03, 2015, 21:22:12 »

ik geef al aan dat ik de kosten prima te verklaren vind en dat ik gewoon benieuwd ben wat er gemiddeld betaald wordt, maar blijkbaar is dat een gevoelige vraag........

onderkant wordt niet in de epoxy gezet en zet ik zelf in de rx. kitten doe ik btw ook zelf. (alles in overleg met de spuiter)

NXXT LEVEL
Moderator

Never ending story 🎞 YouTube; Happytrouwbus

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 03, 2015, 22:47:32 »

Ik ben ook wel benieuwd, wordt het 1 of twee kleuren? Dat maakt ook wel verschil toch?

Deze bus is te huur zie: http://www.happytrouwbus.nl/
Kijk ook op mijn Youtube kanaal Happytrouwbus

Renka
Split personality

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 04, 2015, 10:49:26 »

ik geef al aan dat ik de kosten prima te verklaren vind en dat ik gewoon benieuwd ben wat er gemiddeld betaald wordt, maar blijkbaar is dat een gevoelige vraag........

onderkant wordt niet in de epoxy gezet en zet ik zelf in de rx. kitten doe ik btw ook zelf. (alles in overleg met de spuiter)

Ik proef een kriebelige ondertoon die ik niet snap.
Mss vergis ik me. Heb niet de bedoeling hiertoe.

Natuurlijk is het een gevoelig onderwerp iedereen weet het beter en kan het goedkoper maar kwaliteit is niet eenvoudig vast te leggen. 6000 euro voor een klusje is erg veel geld, garanties op het werk?
Persoonlijk ben ik van mening dat het zonde is om je mooie harde bus in de rx te zetten. Ten opzichte van epoxy is de besparing verwaarloosbaar.

Cheers Renka

To finish first, you first have to finish

pietabroodje
Spijl blijft

« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 04, 2015, 13:39:42 »

ik heb 9000 euro betaald en heb zelf 3 dagen meegeholpen met voorbereiding.
binnen en buitenkant  ( bus stond toen al in de epoxy )

Joost
Spijl blijft

« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 05, 2015, 02:02:46 »

neem eens contact op met Spuiterij Theunissen in Kranenburg (D)
heel erg toffe mannen en heel net werk.
goeie afspraken.
weet niet of dat als reclame geldt, ik krijg er niks voor maar ben gewoon tevreden klant!

sixpack
Spijl is het geworden

« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 05, 2015, 09:47:18 »

Ej volgens mij ken ik die van vroeger!

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this