Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: caliber VS retro sound  (gelezen 5337 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
pietabroodje
Spijl blijft

« Gepost op: Juli 28, 2015, 07:33:53 »

nu ik men boxen ingebouwd heb wil ik graag de mening horen over beide radio's .

er is al veel geschreven over de retro sound radio's maar er hangt een stevig prijskaartje aan vast ( kwaliteit kost geld ... maar soms kan dit er ook over gaan .+ 300 euro )
ik heb de retro sound en de caliber radio's +- 150 euro , nog niet in het echt gezien maar ik lees dat er mensen op het forum deze toch al hebben...

iemand al in het echt vergeleken op kwaliteits verschil kwa materiaal / afwerking en geluid ?

eventueel gebruikers van een caliber die me pos of neg feedback kunnen geven.

mvg
piet

patje411
Spijl blijft

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 28, 2015, 20:47:08 »

Hoi Piet,

Ik heb de caliber radio zitten. Heb een composet van JBL in de voordeuren zitten en een Woofer van JBL onder de achterbank.
De Caliber radio geeft 4 x 75W , speelt super! Geeft goede radioontvangst met de juiste antenne.
Ik had in mijn 411 dezelfde radio zitten en was daar toen ook heel tevreden over.
Het nadeel van de caliber radio is dat deze een DIN formaat heeft en dus niet past in de originele opening.
Ik heb de radio bij mij onder het dashbord gemonteerd in een houder.

grtz ,
Patrik

Airbus
Spijl is het geworden

Low 64-er MGPW OG paint

x x x
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 29, 2015, 11:56:30 »

Ik heb de retro sound.. bevalt mij super. (3 jaar al)

Ik heb hem via adamclassics gekocht.

Achterin heb ik 2x JBL speakers in een soort kist, en voorin heb ik de retrosound dual cone speaker (via ebay) op de originele plek..

Komt zeer mooi geluid uit.. geen zware bas, maar dat heb ik toch niet nodig voor mijn 60's muziek..

Op veel meetings kan hij zeer hard..  (heb 2 accu's dus kan lekker draaien) Op Spa 2013 was dat een zeer goed success!  Very Happy Cool

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

pietabroodje
Spijl blijft

« Antwoord #3 Gepost op: November 05, 2015, 17:05:16 »

het is dan uiteindelijk de retro sound geworden Smile
al een dikke maand plezier van gehad en past perfect

enkel de handleiding mocht echt wel een pak netter/duidelijker en niet zo universieel voor de prijs van de radio.
al bij al was het vrij makkelijk maar de tekeningen zijn regelmatig anders dan de tekening ervoor.

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this