Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: legplank  (gelezen 1925 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
pietabroodje
Spijl blijft

« Gepost op: Juni 13, 2015, 19:21:09 »

mischien wel een domme vraag maar ik zie het maar niet :-p

nu na lange tijd zonder problemen te rijden wou ik eindelijk men legplank ( dat plankje onder het daschboard ) monteren...

moet ik daarvoor echt men km teller losmaken en men stuurslot enz ?
het lijkt me vrij onlogisch .

of hoe krijg je het er op een of andere manier in zonder de boel weer helemaal los te maken ?  Neutral d'oh! d'oh!

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 13, 2015, 20:16:24 »

Volgens mij enkel je km teller kabel die er door heen gaat.

aap, noot, mes!

pietabroodje
Spijl blijft

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 14, 2015, 11:35:07 »

is er dan een speciale techniek / kant om het erin te plooien Smile

Ruby
Spijl blijft

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 14, 2015, 13:23:46 »

Van onder naar boven. Makkelijkste met twee man beide de buitenste bout erin draaien en als laatste de middelste. Daarna de plaat die om je stuurstang zit er onder vast zetten (hoe heb je die eerder vast gehad zonder dashboard?). Zo heb ik het gedaan...zelf zit ik alleen te klooien met het ruitenwisserreservoir die niet mooi op z'n plek ligt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pietabroodje
Spijl blijft

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 14, 2015, 19:50:00 »

ik begrijp het nog steeds niet goed...
ik heb verschillende dingen geprobeerd wat normaal zou lijken maar het lukt me toch nog niet op een normale manier denk ik .

wat heb ik gedaan = dat zwarte aan de stuurstang naar beneden, de legplank geplaatst , dan het zwarte terug naar boven , en daar zit het probleem voor mij denk ik , ik heb een stuurslot beveiliging en die moet langs boven via de km teller die los staat het makkelijkst te bereiken. dat is dan allemaal geen probleem maar dan de km teller op een normale manier terug vastzetten.... te weinig ruimte lijkt me hoe het eigenlijk zou moeten...

enkele foto 's ter verduidelijking en hopelijk geraak ik er uit Smile of zien jullie een foutje van mij.

Ruby
Spijl blijft

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 14, 2015, 20:39:43 »

Eerst je km-teller monteren en dan je dashboard. Op je eerste foto zit die goed! Waar zit je ruitenwisserreservoir?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pietabroodje
Spijl blijft

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 14, 2015, 21:14:52 »

Het reservoir ligt klaar om het er in te steken .

Ik weet dat het er zo correct in moet zitten maar het is precies moeilijker uit te leggen op papier,
Men vraag komt precies niet duidelijk over Smile . Of ik maak het te ingewikkeld . Of ik begrijp het niet zo goed...
Ik denk ook dat het komt door dat stuurslot.

Indien ik die plank correct geplaatst heb zoals op de foto lijkt het bijna onmogelijk of mijn stuurslot stevig vast te zetten of mijn km teller.

Dus zoals ik ook dacht moet die km teller eerst vast staan maar dan moet mijn stuurslot volgens mij ook reeds vastzitten ( onder de km teller zit hier de vijs voor ) dus het hele zwarte ding zit dan ook wel vast 😅

Kan die legplank geplaatst worden ZONDER dat zwart aan de stuurstang te verplaatsen ?
Zoja hoe 😀

pietabroodje
Spijl blijft

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 18, 2015, 05:35:13 »

Ik heb het dan via de moeilijke weg gedaan en achteraf de km teller vastgezet😝 een beetje onhandig en het lijkt ook zo niet te moeten maar het is het doel dat telt

Een andere uitweg zag ik niet en ik hoop het eens te zien bij iemand die ook een Stuurslot heeft want daar zit volgens mij zowat de moeilijkheid 😀

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this