Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: extra draden ?  (gelezen 1412 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rappelkiste
Onzekere spijl

« Gepost op: Januari 31, 2015, 17:01:57 »

Is er iemand die een orinele trekhaak en standkachel heeft en daardoor extra kabels in zijn kabekboom heeft ? Daarbij heb ik ook een relais met het nr. 91pmk2+1◊18w-12v die daar aan verbonden is . De extra kabels hebben een rode draad een gele draad een witte met zwarte streep een witte met zwarte streepjes een groene met zwarte streep een zwarte met wit en groene streep en een zwarte draad.het relais heeft 5 polen 49a 49+ co c2 en c . De extra kabels zijn bij mij op een lengte van 50 cm afgeknipt en nu wil ik weten of ik deze weer aan kan sluiten en hoe . Alle info is welkom !!!!!!

Green wheelin

rappelkiste
Onzekere spijl

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 02, 2015, 17:04:17 »

Niemand met een origineel trekhaak die een foto kan maken van zijn kabelboom om te kijken hoe deze is aangesloten ???

Green wheelin

classic line
Spijl is het geworden

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 02, 2015, 17:54:31 »

ik vermoed dat de trekhaak gewoon aan de achter verlichting gekoppeld zat

en dat relais heeft er denk ik gezeten om de voeding van de standkachel te schakelen

volgens mij waren de kabelbomen toen nog niet voorzien van exstra draden voor opties

http://www.vintagebus.com/wiring/   hier kan ik er niks over terug vinden

The General
SplitsAtTheLake
*

Vieze voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 03, 2015, 11:21:06 »

Het relais is een ahw knipperrelais en zet de constante stroom voor een pijlpinker om in een knippersignaal voor de aanhangwagen knipperlichten en heeft niks met een standkachel te maken. Als je bus normale knipperlichten heeft kun je dit relais dus weglaten.

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this