Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Niet in achteruit.  (gelezen 2604 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Kevin
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 103



kevin.brouwers
« Gepost op: November 17, 2014, 09:51:28 »

Hallo,

ik krijg mijn versnellingspook niet ingedrukt en in achteruit.
Heb een nieuwe bak (met irs neus) en alles zou goed moeten zijn
ligt het misschien aan het dat in de pook onder de veer zit?

Gelogd

Nico
Onzekere spijl

Offline Offline

Berichten: 90



« Antwoord #1 Gepost op: November 17, 2014, 10:59:57 »

zit onderdeel 211711149 niet verkeerd om?

Zie ook: http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=30716

Nico
Gelogd

Kevin
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 103



kevin.brouwers
« Antwoord #2 Gepost op: November 17, 2014, 11:43:32 »

zit onderdeel 211711149 niet verkeerd om?

Zie ook: http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=30716

Nico


Deze moet dus rechts staan?
Gelogd

Split67
Spijl gaat niet meer weg

Offline Offline

Berichten: 633



« Antwoord #3 Gepost op: November 17, 2014, 17:34:31 »

Ja de lip moet rechts zitten en naar boven wijzen.
Gelogd

Kevin
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 103



kevin.brouwers
« Antwoord #4 Gepost op: November 17, 2014, 18:29:09 »

lip zat goed, maar hij doet het nog steeds niet...
Gelogd

JT1
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 2.071



« Antwoord #5 Gepost op: November 17, 2014, 19:29:37 »

Wat is een irs neus? Want daar moet een spijlbusneus op?
Gelogd

aap, noot, mes!

Kevin
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 103



kevin.brouwers
« Antwoord #6 Gepost op: November 17, 2014, 21:27:25 »

Het is nog steeds niet gelukt,
ik denk dat het aan de pook ligt. Mag je deze uit zijn ligplaats kunnen trekken
als je hem recht omhoog trekt? want dit is bij mij wel het geval. De Veer die de pook
omhoog duwt duwt hem zeer hoog omhoog..

Iemand nog raad? ik hoop dit snel op te kunnen lossen..
Gelogd

Kevin
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 103



kevin.brouwers
« Antwoord #7 Gepost op: November 17, 2014, 21:35:06 »

Wat is een irs neus? Want daar moet een spijlbusneus op?

ik rijd niet meer met reductiekassen maar met IRS (onafhankelijke ophanging), vandaar die neus.
Gelogd

JT1
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 2.071



« Antwoord #8 Gepost op: November 17, 2014, 21:57:00 »

begrijp wat je zegt over irs alleen ik bedoel het volgende;

http://splitbusnation.be/SBN/viewtopic.php?f=12&p=11527&sid=142113e05a6130b0d9dc99dc4f18d1c8

dit is een howto van skywalker, hij gebruikt naar mijn weten zijn spijlbusneus ipv een irsneus
Gelogd

aap, noot, mes!

KaMa
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 295



« Antwoord #9 Gepost op: November 18, 2014, 05:50:23 »

bij IRS dient idd het neusstuk en hockeystick van een split worden overgebouwd op de IRS-bak
Gelogd


Airbus
Spijl is het geworden

Offline Offline

Berichten: 1.443


Low 64-er MGPW OG paint


x x x
« Antwoord #10 Gepost op: November 18, 2014, 08:22:56 »

Yup want in de spijl hockey stick zit een lichte buiging..
Gelogd

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1600cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making!)

Kevin
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 103



kevin.brouwers
« Antwoord #11 Gepost op: November 18, 2014, 12:14:18 »

Heb dit nagekeken en dit is in orde, blijkt toch mijn spijlbus neus te zijn.

Even verwarring omdat dit al een tijdje geleden geplaatst is.

Zou het aan het feit kunnen liggen dat ik niet de juiste versnellingspook heb
dat ik niet naar onder kan drukken? Er zijn blijkbaar verschillende types.

Ik kan mijn pook dus gewoon niet naar beneden duwen..
Gelogd

Kevin
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 103



kevin.brouwers
« Antwoord #12 Gepost op: November 24, 2014, 07:47:16 »

Het is opgelost,

ik had de verkeerde versnellingspook. Eentje van 66-67 ipv een vroegere die ik nodig had.
Gelogd

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
 
Ga naar:  


Add this