Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Afstellen deuren en rubbers  (gelezen 819 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
T1 Bert 1964
Gast
« Gepost op: Juli 24, 2014, 16:31:08 »

Goedemiddag allen,

Ik ben bezig, m.b.v. een garage, om een T1 uit 1964 weer op de weg te krijgen. Nu stagneert e.e.a. bij het sluitend maken van laadklep, motorklep, zijdeuren en voordeuren. De betreffende garage heeft het spuitwerk destijds uitbesteed en deze club heeft verzuimd om alvorens het spuitwerk alle scharnieren af te stellen en maten na te kijken om e.e.a. goed pas te krijgen. Resultaat is een gespoten bus met niet sluitende delen. (spuitbedrijf failliet) Bij een aanpassing van de scharnieren en alle gevolgen van dien leek alles weer te sluiten. Delen pleksgewijs weer gespoten, rubbers monteren, waarna geconcludeerd moest worden dat e.e.a. weer niet sluit. Inmiddels ben ik wat te einde raad en zou indien mogelijk zoveel mogelijk tips, trucs en foto's ontvangen waarin de plaatsing van de nodige rubbers duidelijk wordt. (welk rubber hoort waar) en hoe alles alsnog goed af te stellen is. Dat daar weer schade door zal ontstaan is dan helaas zo. Mocht er iemand met een rijdende T1 in de omgeving van Oldenzaal wonen, kom ik deze ook graag eens bekijken.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
Mvg
Bert Velthuis 0653993211

Spylist
Spijl blijft

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 24, 2014, 16:57:29 »

Welkom Bert,

Foto's en wat meer informatie waar het fout gaat zal wel nodig zijn voor tips.

Ik kan je wel vertellen dat het afstellen van de laaddeuren verschrikkelijk is, ik had ze er bij mij ook 101 keer in gezet en uit gehaald voor ze goed hingen.

Gr.

°,(__|__),°
   (o\  /o)
Only the best brands will be included in the alphabet!

Steekwoorden: rubbers deuren zijdeuren  deuren  zijdeuren 
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this