Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Automatisch open en dicht van de deuren  (gelezen 1590 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
pietabroodje
Spijl blijft

« Gepost op: November 14, 2013, 08:01:56 »

Heeft iemand ervaring met dit ?

http://www.benl.ebay.be/itm/Zentralverriegelung-Klappschlussel-ZV-Funkfernbedienung-VW-T1-T2-T3-T4-/230890232159?pt=DE_Autoteile&hash=item35c221595f&_uhb=1

pietabroodje
Spijl blijft

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 12, 2015, 16:09:48 »

toevallig nu al iemand Smile

Bianca & Dimitri
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 12, 2015, 18:13:15 »

Ik heb ooit in het verleden (voor 2000) een universeel setje in seat geplaatst. Stelt weinig voor, je moet alleen controleren of je de deur kan ontgrendelen door een trek- of duwbeweging. Dit is namelijk de enigste beweging wat deze setjes kunnen maken. Tevens redelijk wat lege ruimte in de deur nodig. Het is voor me te lang geleden dat ik de deur van de spijl open heb gehad, om je te kunnen zeggen of het past.

Bianca, Dimitri, Emma & Noa

1965 SO44

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 27, 2015, 13:49:07 »

ooit heb ik een gelijk setje van SPY willen monteren in de bus, de slag die het motortje kan maken (in/uit) was te klein om de deur op en van slot te halen.
wanneer je de deur van binnen uit op slot ging, was de overbrening te lang voor het motortje. Natuurlijk zijn daar wel oplossingen voor te bedenken, met hefbomen etc maar daar is nooit van gekomen. momenteel vind ik het origineel houden belangrijker als luxe ;-) in ieder geval succes met je idee

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this