Pagina's: 1 ... 11 12 [13]   Omlaag
Auteur Topic: RESTO 63er  (gelezen 36654 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Spylist
Spijl blijft

« Antwoord #180 Gepost op: Juni 13, 2018, 10:07:52 »

Hij begint nu dan toch echt vorm te krijgen, 25 juni naar het RDW voor de APK  Cool Cool

°,(__|__),°
   (o\  /o)
Only the best brands will be included in the alphabet!

EeVeeWee
Spijl is het geworden

« Antwoord #181 Gepost op: Juni 13, 2018, 10:48:56 »

Mooi!  Yellow Very Happy

Spylist
Spijl blijft

« Antwoord #182 Gepost op: Januari 22, 2019, 12:27:40 »

Het is al weer een tijdje geleden, maar ik kan met trots vertellen dat afgelopen zomer de bus dan toch eindelijk af is gekomen en zijn eerste vuurdoop (weekje texel) heeft doorstaan. Het was echt een week lang genieten, ik heb na een half jaar nog steeds kramp in mijn kaken van een week lang met een lach op mijn gezicht rondlopen. Hieronder een indruk van de vakantie.

Invoeren bij het RDW, met geweldige keurmeester die zeer te spreken was over de restauratie  Cool

Bus thuis op de oprit voor vertrek:

Onderweg naar Texel een tussenstop gemaakt bij de Vinkeveense plassen, dat noemen ze nog eens wakker worden met een view:

Vervolgens doorgereden naar Texel, aankomst op de camping:

Iedere dag lekker ontbijt op bed:

Standaard bus setting op de camping met ontzettend veel bekijks Smile

De terugreis met een foto op texel waar we op het fietspad in de rij moesten staan voor de boot:

GRZ
Giel

°,(__|__),°
   (o\  /o)

Ferdi
Spijl is het geworden

« Antwoord #183 Gepost op: Januari 22, 2019, 15:20:17 »

Gaaf!!!
Te gek man dat je eindelijk van je bus man genieten en ik geloof je direct dat je last van je kaken hebt laughing11
Lekker genieten joh,alhoewel je weinig rust hebt op zo'n camping denk ik met een spijlbusje,iedereen wil wel even kijken.

Gr. Ferdi

NXXT LEVEL
Spijl is het geworden

Never ending story 🎞

« Antwoord #184 Gepost op: Januari 22, 2019, 20:31:43 »

Wauw prachtige bus en foto’s.
Ik begrijp wat je meemaakt die big smile😎
Heel veel plezier.

Deze bus is te huur zie: http://www.happytrouwbus.nl/

EeVeeWee
Spijl is het geworden

« Antwoord #185 Gepost op: Januari 22, 2019, 21:45:42 »

Gaaf man!
En bij jou is dus ook het grote genieten aangebroken.  Yellow Very Happy

Spylist
Spijl blijft

« Antwoord #186 Gepost op: April 30, 2019, 16:20:22 »

En de volgende trip hebben we ook weer achter de rug:

Lang weekend op de camping in Stolwijk:

De heenrit donderdag was niet helemaal probleemloos verlopen, toen we de snelweg afreden begon de bus te schokken en te knallen. Net een paar honderd meter voor de camping kwamen we stil te staan. Verdelerkap er af om de contactpunten even te checken maar dat was allemaal in orde, maar er zat een hoop speling op de as van de ontsteking (deze kon meer dan een centimeter op en neer bewogen worden). ANWB gebeld die ons vervolgens naar de camping heeft gesleept. Toevallig werden we tijdens het wachten op de ANWB opgemerkt door de buurjongen van de camping hij en zijn vader hadden een kever en zijn vader had ook nog een brandweer spijl. Hij was thuis nog een nieuwe ontsteking gaan halen maar deze paste helaas niet.

De vrijdag daarop had de ANWB vervoer geregeld naar Keverland wat op een half uurtje rijden zat, daar zijn we echt super goed geholpen, THNX GASTEN!!!!!

JP had er een nieuwe ontsteking ingezet en mooi op tijd gezet waardoor de bus weer als een zonnetje liep.

Zaterdag hadden we een mooie tourtocht door de Krimpenerwaard gereden (Kingsday classics, aanrader) .

verder nog wat mooie plaatjes op de camping geschoten waaronder de volgende twee:

Al met al weer een super mooi weekend gehad met helaas wat pech maar ja ook een onsteking van meer dan  50 jaar oud gaat ook een keer kapot Smile

°,(__|__),°
   (o\  /o)

Ferdi
Spijl is het geworden

« Antwoord #187 Gepost op: Mei 08, 2019, 14:20:43 »

Mooie foto's!
Jammer van de ontsteking,zoiets komt altijd slecht uit maar als hij na 50 jaar de geest geeft mogen we niet klagen,de ontstekingen van vandaag de dag halen dat vast en zeker niet...

Steekwoorden:
Pagina's: 1 ... 11 12 [13]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this