Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Le road trip  (gelezen 2436 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
VolksWouter
Carcheologisch Onderzoeker
Spijlbussen.nl

Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

wouterduijndam
« Gepost op: Augustus 05, 2013, 21:40:18 »

Voor diegene die er nog niks van meegekregen heeft:

Na de Bumfuzzle's zijn Seb en Stephanie een jaar lang de wereld over getrokken in hun Spijl.

De foto's en verhalen zijn geweldig!!

Ik was erg benieuwd wat Seb uitgegeven had in totaal buiten het missen van salaris inkomsten voor 2 personen.
De trip heeft hem 35.000€ gekost aan verschepen, reparaties, hotels, eten, drinken, etc.

Zou jij het doen als je het kon?

http://www.leroadtrip.com
https://www.facebook.com/elroadtrip?fref=ts

VolksWouter
Carcheologisch Onderzoeker
Spijlbussen.nl

Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

wouterduijndam
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 05, 2013, 21:45:09 »

Foto genomen in de Himalaya gebergte..

Stuur huis helft was open gescheurd in Delphi India.
Plaatselijk is er een mal gemaakt en gewoon opnieuw gegoten.. Surprised

vwspijlbus
Split personality

100001241297482
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 05, 2013, 22:10:11 »

Mooi avontuur!
Ik was erg benieuwd wat Seb uitgegeven had in totaal buiten het missen van salaris inkomsten voor 2 personen.
De trip heeft hem 35.000€ gekost aan verschepen, reparaties, hotels, eten, drinken, etc.
Da's gemiddeld bijna 100,- per dag. Moet stukken goedkoper kunnen, lijkt me.

Frank

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 06, 2013, 07:17:46 »

Da's gemiddeld bijna 100,- per dag. Moet stukken goedkoper kunnen, lijkt me.

Verschepen..
Hotels..
Reparaties...

Ik vind het dan nog knap dat hij het met 100,- (gemiddeld) per dag redt...

Als ik met vrouw en kids en de SO42 op vakantie ben, ben ik dit ongeveer ook kwijt aan benzine, tolgeld, eten, drinken, campings enz.

Wel erg gaaf, ik zou willen dat ik het mij ook kon veroorloven, zowel financieel als kwa tijd...

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

sebuno
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 30, 2013, 20:36:23 »

Hi this is Séb
Thanks for the post.
We are now back in France after 13 months and 50 000 kms.
If you don't know it, we had to sell everything to realize our trip (modern cars, furnitures, electronic...). The budget was 24 000 euros for two people but because of the delay in NYC and because we couldn't cross Pakistan, I think that the final budget is now around 30 000 euros.
Don't hesitate to visit our Facebook page and our website (in french that you can translate).
Seb

Hallo dit is Seb
Bedankt voor de post.
We zijn nu terug in Frankrijk na 13 maanden en 50 000 kms.
Als je het niet weet, moesten we alles verkopen aan onze reis (moderne auto's, meubels, elektronica ...) te realiseren. Het budget was 24 000 euro voor twee personen, maar vanwege de vertraging in NYC en omdat we niet konden oversteken Pakistan, denk ik dat het uiteindelijke budget is nu ongeveer 30 000 euro.
Aarzel niet om onze Facebook-pagina en onze website (in het Frans dat je kan vertalen) bezoeken.
Seb

bricks
Spijl blijft

Na resto !

john remmen
« Antwoord #5 Gepost op: September 02, 2013, 15:14:00 »

Hi this is Séb
Thanks for the post.
We are now back in France after 13 months and 50 000 kms.
If you don't know it, we had to sell everything to realize our trip (modern cars, furnitures, electronic...). The budget was 24 000 euros for two people but because of the delay in NYC and because we couldn't cross Pakistan, I think that the final budget is now around 30 000 euros.
Don't hesitate to visit our Facebook page and our website (in french that you can translate).
Seb

Hallo dit is Seb
Bedankt voor de post.
We zijn nu terug in Frankrijk na 13 maanden en 50 000 kms.
Als je het niet weet, moesten we alles verkopen aan onze reis (moderne auto's, meubels, elektronica ...) te realiseren. Het budget was 24 000 euro voor twee personen, maar vanwege de vertraging in NYC en omdat we niet konden oversteken Pakistan, denk ik dat het uiteindelijke budget is nu ongeveer 30 000 euro.
Aarzel niet om onze Facebook-pagina en onze website (in het Frans dat je kan vertalen) bezoeken.
Seb

CHAPEAU    jij doet wat ik zou willen maar niet de ballen voor heb [wel een bus en zelfs wat spaarcentjes]

gr

bricks

Een bus is een bus is nooit zomaar een T1
http://busje1967.blogspot.com/

Gehv
Onzekere spijl

« Antwoord #6 Gepost op: September 20, 2013, 21:15:00 »

Wat een gave trip moet dat zijn geweest!! Daar moet ik nog even voor sparen Smile
Als ik de verhalen van Le Road Trip lees snap ik hoe ze de reis hebben kunnen betalen...van de Bumfuzzle's begrijp ik niets, waar betalen zij alles van?! Ik lees in geen enkel verhaal van ze dat ze aan het werk zijn!

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this