Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
Auteur Topic: Vakantieplannen 2013, wat gaan we doen, waar gaan we naartoe?  (gelezen 7930 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Gepost op: Oktober 02, 2012, 13:45:04 »

En hop, weer een zomer/ seizoen voorbij... tijd om de pijlen maar alvast op volgend jaar te gaan richten !!

2012 was voor ons niet echt een super.. een bedrijf wat niet lekker loopt laat je niet makkelijk achter, vandaar dat
we maar een dag of 10 zijn weggeweest Sad
De meesten zijn waarschijnlijk nog aan het bijkomen/ nagenieten van de vakantie van dit jaar, maar is het niet juist
leuk om alvast met de gedachten naar 2013 af te dwalen ??
Maar goed, alle vakanties zijn weer voorbij, het mooie weer is definitief ten einde en de herfst is weer begonnen.  

Nou ja, hier een vakantieplaatje uit 2012 om weer een beetje in de stemming te komen en te blijven !!

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

VolksWouter
Carcheologisch Onderzoeker
Spijlbussen.nl

Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

wouterduijndam
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 02, 2012, 14:59:48 »

Omdat in 2013 mijn spaar centen op zijn na aanschaf 57'er  tongue3 en wij aanstaande december een dochter verwachten houden wij de vakantie dicht bij huis.
Het plan is om de 57'er naar Zeeland te rijden en daar op de camping te gaan staan.

Berrie120
Split personality

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 02, 2012, 15:04:47 »

Mijn plan,

zomer weer oostenrijk en dan Timmelsjoch en Stelvio.

Maar meer nog touren met vrienden in het voorjaar, gezamelijk een picknic, etc etc.
We genieten veel te weinig van onze busjes.  Nog geen plannen gemaakt kzat nog met mijn hoofd ind e afgelopen zomer.

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 02, 2012, 15:33:33 »

Maar meer nog touren met vrienden in het voorjaar, gezamelijk een picknic, etc etc.
We genieten veel te weinig van onze busjes.

En met dat laatste zinnetje ben ik het he-le-maal mee eens !!
Ik zou eind februari/begin maart ook best ff met de SO42 (mits de Subaru ombouw op tijd klaar is) de Alpen inwillen... zeg maar een soort "long-run-wintertrail" doen  Very Happy

Berrie120
Split personality

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 02, 2012, 15:43:25 »

Ik zou eind februari/begin maart ook best ff met de SO42 (mits de Subaru ombouw op tijd klaar is) de Alpen inwillen... zeg maar een soort "long-run-wintertrail" doen  Very Happy

Voorjaars vakantie valt dit jaar in de Alpen met winterbandenplicht!!!  16-02  tot 24-02

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

volksfahrer.nl
Spijl is het geworden

erwin stok
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 02, 2012, 17:46:02 »

Mijn plan,

zomer weer oostenrijk en dan Timmelsjoch en Stelvio.

Klinkt me bekend in de oren!  Very Happy

Zomer 2013....
Tja, als komend jaar qua werk (en dus inkomen) anders gaat lopen
als 2012 gaan wij komend jaar zeker weer de bergen in met de bus!

Split67
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 02, 2012, 19:59:04 »

Ons plan is om de bus eens richting Denemarken te sturen en dan afwisselen met kamperen en huisjes.

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 02, 2012, 21:32:49 »

Wij zijn in 2008 met de bus in Denemarken geweest en hebben toen -vanwege de vele regen- ook in een huisje geslapen.
Is goed betaalbaar en erg knusjes !!

Denemarken rijdt heerlijk, maar weinig spectaculair... ik wil eigenlijk altijd -1x per jaar- toch wel de bergen zien.

Split67
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 03, 2012, 21:11:03 »

Hey Alain, leuke foto!

Heb je evt. ook nog wat gegevens van die huisjes? ( Plaats enz.)

De Bergen staan zeker nog op ons lijstje om daar eens heen te toeren, maar ja ik wil nog zoveel...

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 09, 2012, 20:27:23 »

2012, was gelukkig voor ons wel mooi jaar, wel erg druk en stress vol maa beter als niks te doen hebben toch.

met vrienden lekekr in italia rond getuft te hebben weet ik nog niet wat we in 2013 gaan doen.. een ding is zeker.. BUSJE!, en tuffen...
denk dat ik minimaal even terug moet naar zwitserland (basel) de VW dealer nogmaals bedanken voor de super service!

vwspijlbus
Split personality

100001241297482
« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 10, 2012, 18:57:37 »

Zomer 2013... Da's nog wel heel ver vooruit.

Ik heb campeer-ideeen over de omgeving van het meer van Annecy met de racefiets op de Twinnyload.
Daarnaast heb ik een uitnodiging voor een feestje incl. camperen in de UK. Het zou zomaar kunnen dat de hierdoor 2 weken zuid-Engeland gaan doen i.c.m. lidmaatschap van www.britstops.com

Eerst maar eens overwinteren.

Frank

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 11, 2012, 14:07:07 »

Je gaat dan toch zeker wel met de SO42 naar zuid Engeland ?  Surprised

Ik 'vrees' dat wij volgend jaar aardig wat km's gaan rijden. Ik wil graag weer naar Oostenrijk & Zwitserland, maar we hebben ook al diverse uitnodigingen binnen om weer bij wat voormalige klanten van mij in Frankrijk langs te gaan. Voorts speelt er op de achtergrond een nieuw- cq verbouwproject (een bergvilla aan de Cote d'Azur) mee waar wij (99% zeker) de kozijnen voor moeten gaan leveren (en die ter plekke ingemeten moeten gaan worden), dus het wordt -zoals het er nu naar uitziet- weer een behoorlijk groot rondje !!

Berrie120
Split personality

« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 11, 2012, 14:30:37 »

Zuid engeland lijkt mij ook wel wat, het links rijden met de spijl..... d'oh! d'oh!.

Heb mezelf met de T4 en T5 verscheidene malen betrapt op verkeerde beslissingen bij de achteraf weggetjes..

Samba '66
Spijlbussen.nl

Penningmeester stichting behoud VW Spijlbussen

100000511997223
« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 11, 2012, 17:05:00 »

Zuid engeland lijkt mij ook wel wat, het links rijden met de spijl..... d'oh! d'oh!.

Dat was dit jaar ook al de bedoeling maar door verschillende oorzaken is het in het water gevallen.

Wie weet in 2013.

As jy vir jouself kan lag dan het jy altyd iets om oor te lag.

The Men..
Spijl blijft

http://www.facebook.com/r
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 15, 2012, 21:07:01 »

We genieten veel te weinig van onze busjes.  Nog geen plannen gemaakt kzat nog met mijn hoofd ind e afgelopen zomer.

mijn idee...kan niet wachten tot ie klaar is...horen we er eindelijk weer eens bij!

Steekwoorden:
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this