Spijlbussen.nl

Wouter's Palm Green Sand Greene kombi 1957

VolksWouter · 1312 · 259166

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JT1

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 2.249
    • Karma: +0/-0

Offline henk155

  • Spijl blijft
    • Berichten: 446
    • Karma: +0/-0

Offline Airbus

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.498
    • Karma: +0/-0
  • Low 64-er MGPW OG paint
Gaaf Wouter!

 Zelf wacht ik nog op de logo's van mijn Opa's bedrijf, die komen ook zeker nog op mijn bus.
Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1641cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making)


Offline Ferdi

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.106
    • Karma: +0/-0
Mooi bedacht toen der tijd,en tientallen jaren later gebeurt het gewoon weer opnieuw! :icon_cheers:


Offline SplitscreenTaxibus

  • Spijl blijft
    • Berichten: 100
    • Karma: +0/-0
  • Kombi 6 portas tipo 201
    • SplitScreenTaxiBus
Erg creatief dat vM logo.  :sign13: En natuurlijk erg leuk dat jij jouw bus ook inricht als taxibus. :-D   


Offline VolksWouter

  • Carcheologisch Onderzoeker
  • Spijlbussen.nl
    • Berichten: 6.327
    • Karma: +0/-0
  • Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen
    • Wouter's Spijlbus register
Bus momenteel 7 jaar in bezit en heb dus nog 3 jaar om het officieel een 10-jaren project te noemen.

Nadat de bus terug kwam van Ronald gelijk de knoop door gehakt om beide kniestukken compleet te gaan vervangen.
Ze sluiten nu zo slecht aan op de voordeuren dat het gewoon zonde is om verder te gaan.

Tevens mag Ronald ook mijn dak gaan verzagen.. :-D


De Samba skylights laat ik voor wat ze zijn.
Ik heb dit in gedachte: [....]


Offline JT1

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 2.249
    • Karma: +0/-0
Mooi dat je bus terug is van Lassie maar dat dak....
(persoonlijke mening)
aap, noot, mes!


Offline EeVeeWee

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.382
    • Karma: +1/-0
    • Restauratie Finse VW T1 1967
Ai zonde!
Hoewel, ik mag niets zeggen want niets aan mijn bus is origineel.  ::D
Weer eens wat anders!


Offline VolksWouter

  • Carcheologisch Onderzoeker
  • Spijlbussen.nl
    • Berichten: 6.327
    • Karma: +0/-0
  • Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen
    • Wouter's Spijlbus register

Offline JT1

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 2.249
    • Karma: +0/-0
Enkel het schuifdak is idd wel erg mooi. Maar ik zie ook plaatwerk met samba beglazing. Dat vind ik persoonlijk op een 11 raams bus niet erg geslaagd. Maar zoals je aangeeft, het is jouw bus en moet je lekker doen wat jij mooi vind :-D
aap, noot, mes!


Offline VolksWouter

  • Carcheologisch Onderzoeker
  • Spijlbussen.nl
    • Berichten: 6.327
    • Karma: +0/-0
  • Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen
    • Wouter's Spijlbus register
Het probleem is dat het plaatwerk alleen te koop is om je dak om te toveren naar skylights.
Ik ga dus alleen de railsen gebruiken en behoud mijn eigen dak zoveel als mogelijk.

De binnenframes monteer je wel om je dak stevigheid te geven.
Kieft en Klok heeft deze recent gedaan.


Offline Ron

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.101
    • Karma: +0/-0
Vindt in ieder geval mooi dat je voor een origineel schuifdak gaat en niet bv een wazig twingo dakje er in zet.


Offline Berrie120

  • Split personality
    • Berichten: 3.917
    • Karma: +0/-0
Dure optie wouter.

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience


Offline stephen

  • Spijl blijft
    • Berichten: 132
    • Karma: +0/-0
  • Split 1964 2.0 sinds 1995
schuifdak is een gave optie...heb ik zelf ook al meer dan 20 jaar op het wensenlijstje haha

kan je jezelf eindelijk staand aankleden  8-)


Offline EeVeeWee

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.382
    • Karma: +1/-0
    • Restauratie Finse VW T1 1967
schuifdak is een gave optie...heb ik zelf ook al meer dan 20 jaar op het wensenlijstje haha

kan je jezelf eindelijk staand aankleden  8-)

Je kunt ook een Dormobile hefdak nemen, dan blijf je nog droog ook tijdens het omkleden.  ::D
Weer eens wat anders!