Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Auteur Topic: The ultimate testdrive aka holiday in Austria 2012  (gelezen 7163 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Berrie120
Split personality

« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 13, 2012, 23:24:42 »

Man wat maak je er een mooi verslag van.

Alweer,  Thanx voor de foto's.

Ik kneep hem ook als een ouwe dief hoor, maar wou het niet laten merken aan de kinderen.
Die hadden niet in de gaten dat de hond ineens aan de riem moest, en de koelkast voor de deur weg ging.

Was wel heel erg blij met de firetec en Riette zat op schoot met de 2de brandblusser in de aanslag.

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

Renka
Split personality

« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 14, 2012, 17:25:20 »

volume 7 and last (at last)

effe wat bijtanken etc want iedere bocht geeft je toch alleen de vraag nog wat zit er achter de volgende??

de Renka family voor de Pasterze gletscher

Fransz Josephshohe, een iconische plek met ónze bussen  Very Happy

Berrie nog even op de foto met familie

en op de terugweg nog een aantal stoere oude en nieuwe Vespa scooters tegengekomen (volgens mij moet ik ook nog ergens zon ding hebben staan uit 1961 of zo  Whistle  )

Heelhuids terug naar de camping gekomen en Berrie en family bij de afslag naar Heiligenblut uitgezwaaid

Geweldige ervaring maatje, en toch maar mooi gelapt met die twee ouwe dingen  laughing11

hier kan ik nou ook van kwijlen: een compleet roodkoperendak spettertje nieuw

nog een nachtfotootje van de maan met lange sluitertijd van Ton

Uitstapje gemaakt naar de Krimmler wasserfalle
europaas hoogste waterval van 380 meter hoog in 3 grote delen met giga nevel en prachtige regenbogen

"eigen" parkeerplaats

toepasselijk kenteken (fall 2 was een transit  d'oh! )

vrouwtje Renka

Ook hier weer familie van Berrie  d'oh!

20000 liter per seconde komt er op dit moment naar beneden  Surprised en dat dag in dag uit  Surprised

Ton had al dagenlang zitten internetten en wou graag naar het wereldberoemde bikepark in Leogang

zijn kersverse Specialized Stumpjumper FSR comp Evo ( klere wat een mond vol)  all mountainbike was natuurlijk in tip top conditie

waanzinnige baan

mooi gereedschap hebben de diehard's

en toen kwam ie met rode scheenbenen naar beneden  d'oh!

een stel wandellaars moesten zonodig op de freeridesectie gaan wandelen en brachten Ton onverwacht in de problemen  BangHead

Op naar de dokter in Leogang die alles schoonmaakte allebei de knieen verbond en in de rechterknie nog even een gat van een cm dichtnaaide met een paar hechtingen  Whistle

fiets mankeerde gelukkig niets  Yellow Very Happy

vervolg: stijf poot niet meer buigen dus niet meer mogen (en kunnen) wandelen of fietsen  Sad

na een dag besloten om maar 3 dagen eerder naar huis te gaan

thuiskomst weer in het donker na giga stremmingen bij Frankfurt en Ulm

en zo kwam er een onverwacht einde aan een schitterende en, vooral ook door de spijlbusvrienden, gezellige vakantie die we met zn allen nooit meer zullen vergeten!

Met Ton gaat het al beter, strompelt alweer door het huis, maar de rechterknie is nog niet helemaal genezen, maar komt goed  Smile

cheers Renka and family

To finish first, you first have to finish

Berrie120
Split personality

« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 14, 2012, 17:42:12 »

zo kwam er een onverwacht einde aan een schitterende en, vooral ook door de spijlbusvrienden, gezellige vakantie die we met zn allen nooit meer zullen vergeten!

De mooiste zin die je geschreven hebt kerel  Yellow Cry

Dat we nog vele spijlbus tripjes en vakanties kunnen beleven samen.
Spam ik hier nog ff mijn verhaal.
http://www.spijlbussen.nl/web/index.php/topic,5184.165.html

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

Steekwoorden:
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this