Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Meeting organiseren ??  (gelezen 4855 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
havingfun
Spijl blijft

« Gepost op: Mei 21, 2005, 20:59:36 »

Je kan ook gewoon eerst eens een soort van aircooled parkeer night achtig iets doen
maar dan met spijlbussen en gewoon overdag in het weekend, in het midden vvan het
land is inderdaad een goed idee.

Bij ons in Austerlitz heb je een terrein dat noemen ze de campingveldjes, in het bos een
aantal grote velden achter elkaar met daar tussen weer bos. Is gewoon opnebaar terein.
Nadeel is dat het wel vaak druk is met bezoekers, maar dat kan het juist ook wel weer l
euk maken natuurlijk.

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 21, 2005, 21:09:51 »

Citaat van: havingfun
Bij ons in Austerlitz heb je een terrein dat noemen ze de campingveldjes,

Laatste keer dat ik daar reed (April 2004) was het afgesloten met een omgezaagde boom  Confused

@vwzone,misschien kun je deze thread verplaatsen naar het meeting topic

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

havingfun
Spijl blijft

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 24, 2005, 23:27:02 »

Inderdaad naar topic meeting verplaatsen aub,

Is inderdaad wel es afgesloten geweest maar is in de zomermaanden altijd open !!

vwspijlbus
Split personality

100001241297482
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 25, 2005, 12:27:56 »

Om voor 2 uurtjes op een doordeweekse avond naar het midden van het land te rijden (vanuit Geleen) zie ik niet echt zitten.

Effe denken: 18:00 thuis, niet eten, 2 uur rijden, 22:00 weer vertrekken, 24:00 thuis, volgende dag werken. Nee dank je.

Ik denk dat daarvoor ook te weing spijlbussen in Nederland zijn (er neemt immers maar een klein percentage deel).

Frank

havingfun
Spijl blijft

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 25, 2005, 20:24:22 »

kan toch ook gewoon in het weekend overdags ?

vwspijlbus
Split personality

100001241297482
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 25, 2005, 21:13:04 »

Havingfun: Helemaal mee eens!
Zie ook http://romeo.messageboard.nl/8717/viewtopic.php?t=15 vanaf de post geplaatst op maandag mei 16, 2005 om 19:51 .

Frank

havingfun
Spijl blijft

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 25, 2005, 21:17:03 »

yep die had ik gezien alleen verkeerd gereageerd en zodoende een nieuwe topic gestart, mijn bedoeling was aan te geven de 1e meeting hoeft niet perse profi te zijn maar kan gewoon ook dus eerst echte een kelin treffen zijn. En soort samenscholing of zwering hahahaha van spijlbussen  :evil:  :evil:

vwspijlbus
Split personality

100001241297482
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 26, 2005, 16:13:30 »

Citaat
1e meeting hoeft niet perse profi

Ik ben het met je eens dat er ruimte voor verbetering in de toekomst over moet blijven.
Maar waarom slechts op een veldje bij elkaar staan als je nog wat (technisch) van elkaar kunt leren, of er een pech-op-de-heen-weg service geregeld kan worden, een rally (geen race)-route gereden kan worden, gezamelijk broodjes bestellen als de bakker niet op loopafstand ligt, de kampingbeheerder helpen door de overnachtingsbetaling centraal te regelen, enz, enz.
Bovenstaande zijn maar wat iedeeen die me op dit moment te binnen schieten en die nog niet verder uitgewerkt zijn.

De manier waarop de Bullikartei hun jaarlijkse pinkserbijeenkomst organiseert bevalt me ook wel:
- ieder jaar andere organisatoren (club leden) die het evenement (de datum ligt wel vast) dan in hun eigen regio organiseren waarmee ze van het voordeel profiteren in hun eigen regio bekend te zijn. Op deze manier komen de lasten niet steeds op dezelfde personen en is er steeds een nieuwe lokatie.

Frank

Koert
Spijl blijft

« Antwoord #8 Gepost op: Mei 26, 2005, 18:06:25 »

Citaat van: vwspijlbus
Citaat
1e meeting hoeft niet perse profi

Ik ben het met je eens dat er ruimte voor verbetering in de toekomst over moet blijven.
Maar waarom slechts op een veldje bij elkaar staan als je nog wat (technisch) van elkaar kunt leren, of er een pech-op-de-heen-weg service geregeld kan worden, een rally (geen race)-route gereden kan worden, gezamelijk broodjes bestellen als de bakker niet op loopafstand ligt, de kampingbeheerder helpen door de overnachtingsbetaling centraal te regelen, enz, enz.
Bovenstaande zijn maar wat iedeeen die me op dit moment te binnen schieten en die nog niet verder uitgewerkt zijn.

De manier waarop de Bullikartei hun jaarlijkse pinkserbijeenkomst organiseert bevalt me ook wel:
- ieder jaar andere organisatoren (club leden) die het evenement (de datum ligt wel vast) dan in hun eigen regio organiseren waarmee ze van het voordeel profiteren in hun eigen regio bekend te zijn. Op deze manier komen de lasten niet steeds op dezelfde personen en is er steeds een nieuwe lokatie.

Opzich is dat wel een leuk systeem van de bullykartei... Dan komt iedereen een keer aan de beurt! Smile

~Psychidelic revolution~

Let's make love and peace, Let's drive my '61 splitbus!

havingfun
Spijl blijft

« Antwoord #9 Gepost op: Mei 26, 2005, 20:16:17 »

IS wel zo ja dan maar een jaartje wachten  Sad

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #10 Gepost op: Mei 27, 2005, 07:16:33 »

Op de ACN's zijn tegenwoordig ook meer en meer bussen te vinden.
Kom daar eens heen zou ik zo zeggen ... kun je toch al vast een aantal mensen ontmoeten ;)

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

havingfun
Spijl blijft

« Antwoord #11 Gepost op: Mei 28, 2005, 10:54:00 »

Als ie weer goed rijdt ga ik dat zeker doen, en ook naar andere meetings zoals budel en spa en vweuro, deed ik met mijn kever ook altijd wel.

vwspijlbus
Split personality

100001241297482
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 31, 2005, 12:48:44 »

Ik heb eens wat met Paint Shop Pro gespeeld gisteravond:

De datum ligt niet vast hoor. 't Is maar een "probeersel".

Frank

vwspijlbus
Split personality

100001241297482
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 31, 2005, 14:47:03 »

Toch nog effe links en rechts wat aanpassingen gemaakt:
(een idee moet toch ergens beginnen, niet?)

Frank

Bussie komt zo
Spijl blijft

« Antwoord #14 Gepost op: Mei 31, 2005, 14:52:02 »

Dat is cker een goed begin Frank.

Droppped Spindels,verstelbare as of en versmalde en verstelbare as nodig.
Mail of stuur een PB.

http://volksprojects.blogspot.com/

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this