Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: binnenkant dogleg / kniestuk  (gelezen 2261 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bartg
Spijl blijft

« Gepost op: Maart 16, 2012, 10:34:46 »

De binnenkant van mijn dogleg is deels rot... Alleen bovenin tegen de B-stijl aan ongeveer. De buitenkant echter nog perfect. Weet iemand of je ook alleen een binnenkant van zoiets kan kopen? Anders moet ik een complete dogleg bestellen en die zijn rond de 300- zag ik al  Confused

Renka
Split personality

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 16, 2012, 10:38:50 »

kan je niet gewoon een stuk plaat inlassen?? zon moeilijke vorm is dat toch niet?

To finish first, you first have to finish

volksfahrer.nl
Spijl is het geworden

erwin stok
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 16, 2012, 11:34:36 »

Zaag het sowieso maar eerst ruim uit en inspecteer de binnenkant goed.
Desnoods met 'n spiegeltje o.i.d.
Grote kans dat er in de holle ruimte van de dogleg nog meer rottigheid
zit!

bartg
Spijl blijft

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 16, 2012, 12:00:07 »

Misschien wel een goed idee inderdaad, voordat er nog meer rotzooi achter vandaan komt.

Qua vorm is het net in die ronding tegen de b-stijl en onderkant vloertje, en dan in een hoek dus zowel het stuk waar je vanonder als naar boven tegen aan kijkt. Ik zie mezelf dat nog niet zo makkelijk zelf fabriceren...

bartg
Spijl blijft

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 11, 2012, 16:02:04 »

Even een update; Inmiddels is de hele dogleg eruit. Waar volksfahrer al voor waarschuwde bleek realiteit, binnendeel was zo dun als wat. Vandaar besloten de hele dogleg te vervangen.

Wat betreft het er opnieuw inlassen; met de deur erin hoorde ik al, maar ik hoorde ook dat het het beste is als de bus op zijn wielen staat i.p.v. bokken? Nu zijn mijn spindels in revisie en staat de bus voorlopig nog niet op zijn wielen... Is dit echt noodzakelijk? Als ik de stukken vast zet met griptangen lijkt het allemaal zeer mooi te passen.

Renka
Split personality

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 11, 2012, 16:42:02 »

nee hoor maak niks uit bij een bus, wel met een goed afgestelde sluitende deur passen natuurlijk maar dat spreekt voor zich, niet alleen voor de deurnaad maar ook voor de aansluiting in het platte vlak natuurlijk  Smile

succes Renka

To finish first, you first have to finish

bartg
Spijl blijft

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 12, 2012, 10:46:54 »

Thanks! Binnenkort maar eens een update dan  Smile

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this