Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Auteur Topic: Brand preventie  (gelezen 6839 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Brazen
Spijl blijft

« Antwoord #30 Gepost op: Juni 25, 2012, 15:12:01 »

Moet zo'n blusapparaat eigenlijk jaarlijks of om de twee jaar gekeurd/nagekeken worden? En hoeveel kost dat dan?

type3driver
Spijl blijft

« Antwoord #31 Gepost op: Juni 25, 2012, 20:00:42 »

Moet zo'n blusapparaat eigenlijk jaarlijks of om de twee jaar gekeurd/nagekeken worden? En hoeveel kost dat dan?

af-x fireblocker is 15 jaar onderhoudsvrij.  Hoe het zit met de firetec zelf weet ik niet.

Renka
Split personality

« Antwoord #32 Gepost op: Juni 25, 2012, 20:18:26 »

zit een onderhoudsmeter op, wijzer in het groen apparaat in orde ! (aldus de leverancier)

cheers René

To finish first, you first have to finish

Bianca & Dimitri
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #33 Gepost op: Juni 27, 2012, 20:59:43 »

Nu we er toch over bezig zijn, ik ga eens bij mijn baas vragen wat het kost voor een systeem zoals deze, en of zij een vergelijkbaar firetec systeem kunnen leveren. Deze is eigenlijk bedoeld voor boten (in de motorruimte) het voordeel is dat deze geen schade achteraf geeft door het blusmiddel.

zie link:

https://www.zorgeloosbeveiligen.nl/product/ajaxmarine_17m3_blussysteem_ajax_ys17_

misschien kan ik wel een soort groupbuy organiseren, maar dan moet ik eerst navragen op het werk wat ik wel en niet kan. Het is niet een klein bedrijfje waar ik effe de baas vraag of er wat geregeld kan worden.

Bianca, Dimitri, Emma & Noa

1965 SO44

type3driver
Spijl blijft

« Antwoord #34 Gepost op: Juli 01, 2012, 21:28:40 »

Nu we er toch over bezig zijn, ik ga eens bij mijn baas vragen wat het kost voor een systeem zoals deze, en of zij een vergelijkbaar firetec systeem kunnen leveren. Deze is eigenlijk bedoeld voor boten (in de motorruimte) het voordeel is dat deze geen schade achteraf geeft door het blusmiddel.

zie link:

https://www.zorgeloosbeveiligen.nl/product/ajaxmarine_17m3_blussysteem_ajax_ys17_

misschien kan ik wel een soort groupbuy organiseren, maar dan moet ik eerst navragen op het werk wat ik wel en niet kan. Het is niet een klein bedrijfje waar ik effe de baas vraag of er wat geregeld kan worden.

Ben ik wel benieuwd naar.

Steekwoorden: Brand 
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this