Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Wat vang ik hier nu weer mee aan ?  (gelezen 1181 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
xteardropstarx
Spijl blijft

« Gepost op: November 14, 2011, 14:28:46 »

Bij het monteren van mijn remmen heb ik in mijn rommelbak een beugel gevonden waar een flexibele remleiding in vastzat. (geen foto van genomen  d'oh!)
Nu heb ik achteraan langs elke kant een beugel gemonteerd waardoorheen een harde leiding loopt..
(Deze, niet zo duidelijke, op de reductiekas dus)

Vooraan heb ik mijn flexibels gewoon tussen de twee draagarmen doorlopen (geen foto van)

Nu is de vraag: heb ik het nu vooraan fout gedaan, achteraan, of op allebei de plaatsen ??

classic line
Spijl is het geworden

« Antwoord #1 Gepost op: November 14, 2011, 23:36:45 »

die beugels waar jij het over hebt horen op je spindels
dus niet achter

maar als je droptspindels hebt. gebruik je ze niet meer maar ik weet niet of jij dat hebt  Neutral
als je dit niet hebt zou ik ze weer monteren anders heb je kans dat je slangen beschadigen door de armen

gr mike

xteardropstarx
Spijl blijft

« Antwoord #2 Gepost op: November 15, 2011, 00:48:50 »

die beugels waar jij het over hebt horen op je spindels
dus niet achter

maar als je droptspindels hebt. gebruik je ze niet meer maar ik weet niet of jij dat hebt  Neutral
als je dit niet hebt zou ik ze weer monteren anders heb je kans dat je slangen beschadigen door de armen

gr mike

Ik ga vooraan wel dropped spindles steken maar voor de zekerheid dan toch maar die flexibel vastzetten..
Merci !  Smile

classic line
Spijl is het geworden

« Antwoord #3 Gepost op: November 15, 2011, 12:13:44 »

dan hoeft (kan) je ze niet te gebruiken want dan lopen je slangen niet lekker vrij

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this