Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Drap in tank verwijderen  (gelezen 2170 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Freezzr
Spijl blijft

freezzr
« Gepost op: Maart 29, 2011, 16:24:39 »

Hi!

Ik heb in mijn tank een laagje drap die er toch eerst maar uit moet... nu weet ik dat je met wat diesel o.i.d. en een bult bouten of stenen moet gaan roeren en dat de meeste troep er dan min of meer wel uitkomt. Maar in mijn tank zit echt een laagje dikke drop lijkt het wel van een halve cm dik. Het loopt langzaam, heel stroperig uit de tank...

Het is mijn eer wat te na om nou direct een nieuwe tank te bestellen...ding ziet er verder gewoon als nieuw uit! iemand nog tips hoe of met wat ik die ouwe benzinemeuk wat los krijg?

Ik ga straks even een litertje thinner of wat erin mikken en dat proberen... Diesel erin werkte in ieder geval niet... Sad

sixpack
Spijl is het geworden

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 29, 2011, 17:04:33 »

thinner zou moeten werken idd

The General
SplitsAtTheLake
*

Vieze voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 29, 2011, 18:12:50 »

Die dikke laag drab is waarschijnlijk een laag oude vergomde benzine, gooi een handvol parkers/ bouten in de tank, 2 liters thinner of benzine erin, alle gaten afplakken en met een spin op een betonmolen vastbinden en die een paar uurtjes laten draaien, werkt perfekt!,  je kan erna kiezen om de tank vanbinnen opnieuw te sealen met tanksealer.

succes!

Freezzr
Spijl blijft

freezzr
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 02, 2011, 22:12:58 »

Thanks! (beetje laat  Lips Sealed)

Thinner werkte perfect, heb de tank vol gegooid met thinner en een week laten staan. Daarna wat geschud met een stel van die uitlaatklemmen aan een touwtje en hij is mooi schoon! Prima!

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this