Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: motorcode  (gelezen 822 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ferdi spijlbus
Gast
« Gepost op: Januari 07, 2011, 00:53:34 »

Hallo ik heb een vraagje ik heb al enige tijd een Spijlbus staan maar ik heb er helaas tot de dag van vandaag geen tijd voor gehad om hem te gaan restaureren al heb ik daar wel gigantisch veel zin in.
Nu had ik hem vorige week verplaatst van de ene plek in de garage naar de andere nu heb ik iets meer ruimte in m'n garage om hem beter te kunnen bekijken.
Nu keek ik naar de motor die er nog in zit en daar staat motorcode AH,als ik dat zo bekijk lijkt het wel als ze de letters er zelf in het verleden in is gemaakt met een dremel (die toen nog niet bestond) de letter "A" ben ik niet helemaal zeker van het lijkt er wel op,de cijfers staan er ook niet echt netjes in maar dat is vaker zo zoals ik vaker gezien heb.
Volgens mijn Oostenrijks kentekenboekje hoort er een 1500 in te zitten maar als ik naar mijn blok kijk dan zie ik daar een dubbelpoorts,zijn er wel 1500 dubbelpoorts?of is het een 1300 of 1600dubbelpoorts?
Wie kan mij hiermee helpen?
De cijfers komen trouwens wel overeen met het nummer in het kentekenboekje...
Ik sta nu bij m'n bus met m'n kop in de motorruimte,op het inlaatspruitstuk aan de linkerkant van de motor heb ik de volgende nummers af kunnen lezen....

Op het ene pijpje staat:12 178 4
Op het andere pijpje met vw logo staat :113 129 709 j

Toch staat er een letter "H" ingekrast maar het lijkt er toch op dat er ook nog een onduidelijke letter "A" voor de h staat, lijkt mij onmogelijk motorcode "AH"...
Mvg Ferdi

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this