Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: iphone in asbak  (gelezen 2516 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ficus
Spijl gaat niet meer weg

« Gepost op: Juli 28, 2010, 01:23:18 »

ik weet dat een aantal mensen dit al gedaan hebben.

hoe hebben jullie dat precies gedaan? of weet iemand goeie tips?

K7K verkoopt zo een kit maar vind het maar wat duur. bedoeling is dat iphone oplaad en audio op de radio afspeelt.

ploon
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 28, 2010, 10:54:13 »

ik had zo'n goedkoop voetje/standaardje gekocht. die wilde ik onderin de asbak doen en dan daar de bedrading op aansluiten. maar als je er naar blaast stoort het contact al. (dus niet echt geschikt voor in de auto, zo'n echte/dure houder werkt misschien beter)
ik heb uiteindelijk 2 gaten onderin mijn asbakje gemaakt.
1 waar de usb kabel door heen gaat (net groot genoeg zodat de telefoon kant van de kabel er niet doorheen kan zakken).  die zit dan met een usb verloopje in een sigarettenaansteker (uit het zicht en schakelbaar vanaf mijn dashboard)
1 waar de audio kabel doorheen gaat. die plug ik in de headphones uitgangvan de telefoon en de andere kant in het verloop snoer dat naar mijn oldschool blaupunt radio gaat.
het dwarsbalkje in de asbak moet je er natuurlijk uit halen, maar dan blijft de iphone er redelijk netjes in zitten/staan

Pim van Loon - '60 pickup
www.ploon.nl - www.vwshows.com

Ficus
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 28, 2010, 19:54:22 »

maar dus je iphone ligt dan wel IN de asbak? Want ik wilde echt proberen om heel het scherm nog te kunnen zien.

Mijn eerste idee was om dit te kopen
http://www.sendstation.com/us/products/pocketdock/lineout-miniusb.html

en dat vast te kleven in zo een "kuipje" dat je bij de iphone bij kreeg. Maar ik weet niet goed hoe ik eigenlijk dat kuipje zou kunnen vast krijgen aan de asbak. Een soort kneedbare lijm ofzo die mooi afwerkt.

Renka
Split personality

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 28, 2010, 21:23:43 »

maar dus je iphone ligt dan wel IN de asbak? Want ik wilde echt proberen om heel het scherm nog te kunnen zien.

Mijn eerste idee was om dit te kopen
http://www.sendstation.com/us/products/pocketdock/lineout-miniusb.html

en dat vast te kleven in zo een "kuipje" dat je bij de iphone bij kreeg. Maar ik weet niet goed hoe ik eigenlijk dat kuipje zou kunnen vast krijgen aan de asbak. Een soort kneedbare lijm ofzo die mooi afwerkt.

met een elektra lijmpistool  Very Happy

cheers

To finish first, you first have to finish

nos
Spijl blijft

josgroenendijk
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 29, 2010, 08:37:47 »

hier een beschrijving van hoe het in een kever is gemonteerd,
effe lezen vanaf pagina 11.

http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=14160&st=0&sk=t&sd=a&start=150

succes

ploon
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 29, 2010, 10:21:11 »

ja, het snoer en het klepje houden hem op zijn plek (staat niet altijd helemaal 100% rechtop) en je kan het scherm gewoon zien.

die pocket dock ziet er wel mooi uit. let er wel even op hoe hij vast klikt.
bij de meeste kabeltjeskun je hem er zo af halen, maar ik kwam laatst een kabeltje tegen waarbij je aan de zijkanten de boel eerst even moest indrukken. dat laatste gaat niet werken in een asbak.

Pim van Loon - '60 pickup
www.ploon.nl - www.vwshows.com

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 31, 2010, 01:33:29 »

ik heb alleen USB stik in me asbak zitten.. momenteel, maar ik wil van fiber een houdertje maken met aux lijntje, en lijntje voor de ipot.. nu nog tijd maken Grapje/Razz

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this