Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Spuit kosten?  (gelezen 947 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rvanderraad
Spijl blijft

« Gepost op: Juli 24, 2010, 10:17:30 »

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de kosten zijn van het voorbehandelen en spuiten van een redelijk strakke   bus (geen laswerk) het gaat om de binnen en buitenkant, onderkant niet.
Graag jullie ervaringen.
Gr. Rick

Renka
Split personality

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 24, 2010, 11:22:55 »

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de kosten zijn van het voorbehandelen en spuiten van een redelijk strakke   bus (geen laswerk) het gaat om de binnen en buitenkant, onderkant niet.
Graag jullie ervaringen.
Gr. Rick

Hoi Rick,

het spijt me maar ondanks dat  ik wel iets vanaf weet, is dat nooit zo te zeggen. Qua strakheid al helemaal niet.
en moet je auto ook aan de binnenkant mooi zijn of zal alles weer bekleed worden ?
de enige optie die je hebt is meerder spuiters naar je auto te laten kijken en prijzen te vergelijken.

reken eens met minimaal 50 euro per uur en schat in hoeveel tijd ze er kwijt mee zijn.

Ik heb wel eens van een bevriende spuiter die echte showautoos maakt (bare metal resprays) bedragen gehoord van 10000 euro inclusief onderkant.

het hangt ook af van jezelf natuurlijk, wat wil je en vindt je resultaat belangrijker dan de kosten of andersom.

het spuiten is niet het belangrijkste, het voorbewerken heeft een veel grotere invloed op roestwerendheid en het uiteindelijke resultaat.

heb hier op het forum prijzen voorbij zien komen rond de 4 a 5000 euro, maar nogmaals bepaal eerst voor jezelf wat je wil.

oja, klusjes in verloren uurtjes bestaan niet hoor ! het zorgt er vaker voor dat je je auto heeeeeellaaaang kwijt bent.
maak goede afspraken

cheers Renka

To finish first, you first have to finish

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this