Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Uitlaten van Vintage Speed..  (gelezen 6007 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
tommievw
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 117



« Gepost op: April 22, 2010, 20:35:35 »

Iemand ervaringen mee? vind ze er erg mooi uitzien.



en voor de verlaagde bussen een mooie oplossing


Paruzzi verkoopt ze ook, alleen die hier bovenstaat niet.

Wil graag een andere uitlaat, en die ik nu heb hangt veels te laag. dus die rij ik helemaal kapot straks en dat is zonde.
http://shop.vintagespeed.com.tw/exhaust.html
Gelogd

dj pierre
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 484



« Antwoord #1 Gepost op: April 24, 2010, 12:54:09 »

Ik heb hem ook besteld en afgelopen week ontvangen. De versie met het pijpje naar links als orgineel. Ik ben er super blij mee, de afwerking is werkelijk super. Ik heb hem rechtstreeks besteld bij Mr. Lee. Erg prettige verkoper imo. Houd wel rekening met 100 euro invoerbelasting. Maar dan is de prijs nog altijd keurig voor het gebodene.

Aanrader voor iemand die iets zoekt wat redelijk orgineel oogt en past maar wel beter klinkt en wat beter werkt met meer cc's. Ik ga ze met performance kackelpotten(38mm) gebruiken, ze zijn er ook met J-pijpjes.

Voorbeeld:
Gelogd

tommievw
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 117



« Antwoord #2 Gepost op: April 24, 2010, 20:03:46 »

Eindelijk iemand die hem daar besteld heb..

Had je hem snel binnen?
Gelogd

Baphi
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 08, 2011, 10:23:10 »

Ik heb hem ook besteld en afgelopen week ontvangen. De versie met het pijpje naar links als orgineel. Ik ben er super blij mee, de afwerking is werkelijk super. Ik heb hem rechtstreeks besteld bij Mr. Lee. Erg prettige verkoper imo. Houd wel rekening met 100 euro invoerbelasting. Maar dan is de prijs nog altijd keurig voor het gebodene.

Aanrader voor iemand die iets zoekt wat redelijk orgineel oogt en past maar wel beter klinkt en wat beter werkt met meer cc's. Ik ga ze met performance kackelpotten(38mm) gebruiken, ze zijn er ook met J-pijpjes.

Voorbeeld:



Excuses, ik heb met net aangemeld op 't forum en begin gelijk met vragen stellen... Ik hoop dat me dat niet kwalijk wordt genomen.

Ik ben van plan om deze uitlaat voor mijn '69 T2a Westy aan te schaffen, maar zit me af te vragen met welke kosten (bovenop de verkoopprijs en verzendkosten) ik rekening moet houden. Is dat enkel €100? En hoe snel is de uitlaat in huis?

Vind het een erg mooi systeem en lees eigenlijk alleen maar positieve recensies...

Bas
Gelogd

dj pierre
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 484



« Antwoord #4 Gepost op: Juni 08, 2011, 10:39:41 »

Jep. Ongeveer 100e duanekosten, that's it. Ik had hem vrij snel binnen, een week of twee.

Enigste minpunt is dat het linker spruitstukpijpje precies tussen de kachelslang(tussen koelhuis en kachelpot) aansluiting zit waardoor de aluminium slang ingedeukt moet worden aan deze kant. Rechts gaat raar genoeg wel goed. Gaat dus een beetje kachelkracht kosten. Als je geen kachelpotten gebruikt is dit uiteraard niet aan de orde.

Wel een aanrader wat mij betreft. Hoe ie klinkt weet ik over een week of twee.

Ik hoop dat m'n westy trekhaak er nog goed onder past, dat is mijn grootste zorg vooralsnog.
Gelogd

dj pierre
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 484



« Antwoord #5 Gepost op: Juni 08, 2011, 12:34:21 »

Na even op de site van Vintagespeed gekeken te hebben trof ik nu het volgende aan:



Deze maar eens gaan bestellen dus...
Gelogd

kees
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 492



WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 08, 2011, 12:43:25 »

 Zozo.. Dat ziet er mooi uit. Alleen de tip lijkt erg laag te zitten, 1 drempel en de zaak is verbogen.  Westfalia trekhaak past denk ik niet, sowieso al lastig met een verlaagde bus..
Gelogd

VW-maniac
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 154


« Antwoord #7 Gepost op: Juni 08, 2011, 12:49:42 »

ze hebben een speciale uitvoering voor verlaagde bussen
Gelogd

67 westy SO-42  2110

the bus driver
Split personality

Offline Offline

Berichten: 3.424


surf now, work later


spruytstephan@hotmail.com
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 08, 2011, 14:48:55 »

ze hebben een speciale uitvoering voor verlaagde bussen

Klopt!

Ik las onlangs wel ergens dat de gebruikte RVS dan toch nt de kwaliteit zou zijn die men verwachtte, maw er heeft iemand de uitlaat terug geretourneerd omdat hij begon te roestte..   Neutral

Maar bon, ik las net zoveel reactie's van mensen die het wel goed beviel..

Ga even aan de slag met de search button op het SSVC en dan krijg je het vanzelf ;-)
Gelogd

Haaaiiroeff

Baphi
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 08, 2011, 20:41:46 »

Hmmm, vind dat roesten niet zo'n positieve, alhoewel dit het eerste geval is wat ik (tot nu toe) gelezen heb...
Misschien komt er nog een groupbuy op het buurforum (vct2) omdat daar een paar geļnteresseerden zijn...

Ik ben nog aan het overwegen. Of toch maar een standaard pot eronder?? Gaat om een SP1600 met 30pict3 die veul gewicht moet meezeulen  Confused
(originele '69 westy)
Gelogd

Rick1984
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 114



WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 24, 2011, 17:55:36 »

Gisteren ook op mijn bus een uitlaat van Vintage Speed gemonteerd. Past prima en ziet er goed uit. Komt een lekker geluidje uit de pijp.





Moet alleen nog die pijpjes bestellen waar de aansluiting voor de voorverwarming op kan. Weet iemand of je die los kunt bestellen?
Gelogd

Samba '66
Spijlbussen.nl

Offline Offline

Berichten: 1.944


Penningmeester stichting behoud VW Spijlbussen


100000511997223
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: December 17, 2011, 07:01:34 »

Ziet er leuk uit.

Maar afgezien van het aangezicht en geluid, heeft zo'n uitlaat nog andere voor- of nadelen?
Gelogd

As jy vir jouself kan lag dan het jy altyd iets om oor te lag.

dj pierre
Spijl blijft

Offline Offline

Berichten: 484



« Antwoord #12 Gepost op: December 17, 2011, 11:12:10 »

Moet alleen nog die pijpjes bestellen waar de aansluiting voor de voorverwarming op kan. Weet iemand of je die los kunt bestellen?

Ik heb ze los besteld en de kachelslang pastte een stuk beter maar nog altijd niet perfect. Maar wel een aanrader als je met kachelpotten rijdt.

De reden dat ik voor deze uitlaat gekozen heb is dat het de enige 38mm uitlaat is die enigzins orgineel gemonteerd kan worden. De standaard uitlaat vond ik aan de kleine kant voor een 1955cc. Heb ook 38mm kachelpotten(csp verkoopt deze).

Nadeeltje van deze uitlaat is ook dat ie de het plaatwerk voor de motor raakt. Ik wil gaan kijken of deze iets bij te buigen is als de bus weer naar de spuiter gaat voor nazorg.
Gelogd

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
 
Ga naar:  


Add this