Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: handleiding spindle/fusee revisie  (gelezen 2094 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ceesenjudith
Gast
« Gepost op: Augustus 09, 2013, 15:42:22 »

hallo spijlbus techneuten,

sinds vorige week zijn wij trotse eigenaars van een 61er spijlbus(zie "even voorstellen"), het werkplaats handboek is besteld en onderweg maar aangezien mijn handen jeuken en dus dit weekensd al aan de slag wil ben ik op zoek naar een website of pdfje waarin de-en montage en afstelling van het geheel beschreven staat.

Wie o wie helpt mij verder?

Alvast bedankt voor de moeite.

vr.gr. Cees

ceesenjudith
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 09, 2013, 21:43:39 »

Niemand????

Hallo....... is daar iemand? Eh?

Ik snap het, jullie zijn natuurlijk allemaal met je busje op vakantie, k'had het kunnen weten!   Smile

classic line
Spijl is het geworden

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 10, 2013, 17:37:01 »

hoi Cees

wat is de bedoeling van de revisie ?

alleen reviseren of ook gelijk verlagen ?

gr.Mike

ceesenjudith
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 10, 2013, 19:56:36 »

hallo Mike,

allereerst de boel speling vrij maken om veilig te kunnen rijden, verlagen e.d. is van later zorg we willen eerst een slaapbank installeren en rijden, in de tussentijd wil ik me oriŽnteren op de diverse mogelijkheden ter verbetering van de wegligging en rem-en motorvermogen, voorlopig zie ik door de assen het bus niet meer.  Smile

groet,

Cees

Ferdi
Spijl is het geworden

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 10, 2013, 21:46:58 »

Er zit ook erg veel speling in je stuurhuis en ook je stuurkogels e.d echt spelingsvrij wordt moeilijk denk ik...

gr ferdi

skywalker
Spijl blijft

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 11, 2013, 00:08:30 »

Er zit ook erg veel speling in je stuurhuis en ook je stuurkogels e.d echt spelingsvrij wordt moeilijk denk ik...

gr ferdi

Welnee, die van mij is ook spelingsvrij, zowel de spindels, stuurkogels als het stuurhuis.  Cool

On topic, alsjeblieft: http://www.vw-classicparts.de/repleitfaden_typ2_59/repleitfaden_typ2_59_kapitel_V.pdf

ceesenjudith
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 11, 2013, 11:31:06 »

hallo Skywalker,

bedankt voor de pdf verwijzing er is wel veel speciaal gereedschap nodig zo te zien,is dit ergens te koop of zijn er ook bouwtekeningen hiervan in omloop zodat je het uiterst noodzakelijke gereedschap kan namaken, of is er iemand die het gereedschap heeft waarvan ik het op kan meten?

Groet,

Cees

Steekwoorden: Fusee spindle revisie 
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this