Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag
Auteur Topic: 1 & 2 Aug. Le Bug Show, Spa (BelgiŽ)  (gelezen 15527 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kees
Spijl blijft

« Antwoord #60 Gepost op: Augustus 03, 2009, 23:09:40 »

Spa van zaterdagnacht t/m zondagmiddag meegemaakt.

De twee beste dingen:
1. luxe, zachte dubbellaags toiletpapier in de Dixi's.
2. Marcel's (k&K) paraplu
Verder was het compleet RUK.

Spa-zondag in het kort:   Nat, saai en ziekelijk duur.

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #61 Gepost op: Augustus 04, 2009, 09:39:38 »

nat was het zeker zondag Grapje/Razz hahaha

niks gekocht dus van duur had k geen last ;-)

thelaw
Spijl blijft

« Antwoord #62 Gepost op: Augustus 04, 2009, 18:49:05 »

Hey francisco

leuk dat je mijn bus hebt gevonden. Van of the year!!!
dat vlaggetje erboven was mijn prijs en dat voor 45 euries om daaar een weekend te zijn.

hajee
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #63 Gepost op: Augustus 04, 2009, 20:51:32 »

ik heb me vrijdag en zaterdag super vermaakt, zondag was het weer helaas slecht, maar ja, dan ga je toch wat eerder richting huis..
heel veel mooie auto's gezien, en ik vind het persoonlijk gezellig qua sfeer..
en duur.. tja.. wat is duur? op zulke evenementen weet je dat bepaalde dingen duurder zijn,
gewoon entree 10,- voor een heel weekend?
dat vind ik zelfs goedkoop..
we (gezin 2 kids) waren 1 dag bij de bug-in, daar moesten we 50,- euro achterlaten bij de poort, dŠt vind ik belachelijk duur..

Berrie120
Split personality

« Antwoord #64 Gepost op: Augustus 04, 2009, 22:05:44 »

Hey Hajee,

ik moest voor Bug Show voor 1 dag 55 euro afrekenen ook 2 kids, was je zonder auto op het circuit? ( Kleur polsbandje? )

Prijs vind ik niet erg, show is maar eens per jaar en circuit afhuren zal niet goedkoop zijn.
Maar als ik ga vergelijken, wat ik niet moet doen natuurlijk, vond ik bug show de mindere die ik dit jaar beleefd heb.

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

hajee
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #65 Gepost op: Augustus 04, 2009, 22:58:56 »

klopt, ik was met de waterkoker, kon parkeren naast de entree tent en moest 10 pp.(20,- dus) afrekenen voor het hele weekend, kinderen gratis,dat vond ik niet duur, zeker niet in vergelijking met de 50,- euro entree voor 1 dag bij de EBI, maar inderdaad jouw entree is best veel geld ja..
maar ik vind het qua omgeving en ligging, een erg mooi circuit, ook dat je er mag rondrijden vind ik leuk, zowel achter de pacecar, als tijdens de parade.
die actie heb je niet bij de ebi, alhoewel de sprintwedstrijden daar weer top zijn,
en hessisch oldendorf is eigenlijk weer een heel andere genre, wel hťťl erg mooi trouwens, heel ander sfeertje dan bij Spa en EBI...
ach, gewoon allemaal bezoeken, mis je ook niks..   Whistle

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #66 Gepost op: Augustus 05, 2009, 09:07:05 »

Hey francisco

leuk dat je mijn bus hebt gevonden. Van of the year!!!
dat vlaggetje erboven was mijn prijs en dat voor 45 euries om daaar een weekend te zijn.

das nie duur Grapje/Razz k was 55 kwijt, me bus&ik, pa en me broer. maar was wel gelaagd feestje waar kunje onbeperkt rijden op een racebaan voor dit geld? moet je kijken wat je kwijt bent op vrij rijden op assen, dan hoor je mij niet klagen Smile

en zeg nu zelf;-) het is wel een stoere baan, mooie ups and downs gelijk een bocht er op geweldig Very Happy, wouw dat de opel daar x meating had...sssssssssT!!!! :$

volksfahrer.nl
Spijl is het geworden

erwin stok
« Antwoord #67 Gepost op: Augustus 05, 2009, 20:15:39 »

Topweekend!

Hier wat plaatjes met bussies, de rest op www.volksfahrer.nl!

En ook mooi ander spul!:

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #68 Gepost op: Augustus 19, 2009, 23:56:27 »

Mooie foto's Erwin !!

Ik vond Spa best wel tegenvallen .. de laatste keer dat we op de Buk Show waren was in 2005, maar om nou te zeggen dat ik -anno 2009- echt supergave/orginele auto's gezien heb .. nee, niet echt, een paar uitzonderingen daargelaten. Dat is natuurlijk ook grotendeels de schuld van het internet .. alles is al eens een keertje online voorbij gekomen. Jammer ook altijd weer dat de parkings zo'n rommeltje zijn. De lokatie blijft super, al hebben we zaterdagmiddag na het rondje op het circuit ruim 30 minuten in de rij gestaan om daar weer weg te komen. Een blťr-duitser in een veel te foute kef‚h heeft trouwens nog schade gereden op mijn achterbumper .. zijn vers gespoten linker voorscherm is nu voorzien van wat 42 jaar oude spijlbusbumperverf en hij is erachter dat een spijlbusbumper iets meer kan hebben dan een type1 voorscherm Very Happy

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

Steekwoorden:
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this