Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 33   Omlaag
Auteur Topic: Miss Nevada  (gelezen 100352 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #30 Gepost op: December 21, 2008, 17:09:37 »

Gister bij Anticorrosiebedrijfbrabant geweest, eerste indruk erg gezellig, niet een groot bedrijf twee mans zaakje. de behandel wijze spreekte me goed aan ze kunnen eigelijk voor elke portomonee iets regelen. maar goed daar heb je wel prijs kwalitijd verhouding. etc. ze proberen ook erg met je mee te denken. Wat ook leuk was is dat Sander ook nog even langs kwam gelijk www.spijlbussen.nl gepromoot.

over mijn busje,
Voor mij was het extra spannend want ik was nog niet op de brug geweest met me busje, op 4 stukjes naar was de hele bus goed hard!. maandag maak ik een afspraak om die laatje te laten vervangen en dan een afspraak om heel de onderkant te laten behandelen. Naar de zomer hoop ik me busje te kunnen laten spuiten en opnieuw op te bouwen. Dan ga ik terug voor een tweede behandeling, dan word onder alle rubbers de zelfde sprij toegepast omdaar geen roest meer kan ontwikkelen denk dan aan raamrubbers, lampen etc..

We waren de camera vergeten en me telefoon was leeg dus geen foto's deze keer.bale bale, maar de volgende x gaat dit wel lukken Very Happy.

voor mij was dit een leerzaam dagje.

next week gaan we weer sleutelen en foto's maken

®ies
Spijl blijft

Billabus

« Antwoord #31 Gepost op: December 21, 2008, 19:34:45 »

Hey Fransisco dat klinkt goed en  maar 4 stukjes die je moet vervangen das mooi meegenomen. Ik hoop dat het bij mij hetzelfde is mijn bus
komt uit California hopelijk zit dat dan wel snor. Cool
Heb je mischien iets van een prijsindicatie voor me van wat het bij jou gaat kosten?

Greetz Ries

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #32 Gepost op: December 21, 2008, 23:55:07 »

@®ies☺

idd hoop ik voor jou ook, mijne komt uit Nevada, maar goed. Een komplete behandeling onder zitje rond de 500,- / 700,-  i know ruim bedrag maar dat licht een beetje aan wat je wil. En de status is van je bus. alstie helemaal klaar is kunje een volledige behandeling doen (doe ik ook nog) maar deze behandeling is puur dat ik zorgeloos de weg op kan Smile.

Gister naar kieft en klok voor plaat werk met eventuweel montage. kwam rond de 1000,- euro uit inc uur werk. is dat veel? dit moet er gedaan worden:
- verwijderen + Bevestigen van nieuwe:
- binnen dorpel links     (stuk van 15 cm door gerot)
- buiten dorpel links     (nog niet door gerot maar wel slecht vooral bij de klapdeuren)
- binnen dorpel rechts  (stuk van 10-15cm slecht niet door gerot)
- buiten dorpel rechts. (hebben ze wille stoppen maar moet er naar mijn mening uit).

morgen bel k voor een specefieke prijs opgaven met de planning.

Smile

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #33 Gepost op: December 23, 2008, 12:56:01 »

gebeld met Kieft en Klok en hun plaat werker kwam rond de 1000.- uit best netjes toch. Smile

Maar goed, ik ben toch even aan het rond zoeken naar een plaatwerker in de regio want kieft en klok doet het las werk momenteel ook uit besteden. Hier even topicje waar ik opzoek ben naar plaat werkers  en het beste plaatwerk etc.

http://www.spijlbussen.nl/smf/index.php/topic,3146.0.html

mailen mag ook: frankvanderlinden2@hotmail.com

tnx voor het mee denken Very Happy

mooie kerst dagen komen er aan, probeer toch nog de claxon even orgineel maken ipv APK verzie die ik van Jerry heb gekregen Sad en dan paar foto's maken heb ik ook geen tijd meer voor gehad.

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #34 Gepost op: December 23, 2008, 22:35:46 »

naar dag lang rond bellen posten en zoeken,zoeken en nog eens zoeken heb ik de bestelling toch maar bij Kieft en Klok gedaan inc afspraak bij de plaatwerker.

Autocraft kwaliteid, dus het volgende komt er aan:

2x Binnen dorpel

1x Dorpel buiten Links

1x Dorpel buiten Rechts

sixpack
Spijl is het geworden

« Antwoord #35 Gepost op: December 24, 2008, 09:03:54 »

Kijk, mooi opgelost!  Cool

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #36 Gepost op: December 26, 2008, 18:30:42 »

fotokes gefixt vandaag komen ze:

i love kerst, niks bewerkt komt nog wel x Grapje/Razz

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #37 Gepost op: December 26, 2008, 18:31:30 »

vandaag bezig met de claxon orgineel te make, alleen kan ik niet terug vinden hoe de massa kabel naar het stuur moet... Sad.

zit er een soort van sleep ring in of zo...  Surprised wie o wie kan me helpen

*updatje
van de claxon uit ben ik al tot boven in het dashboard gekomen met een nieuwe kabel, maar hoe kom ik bij claxon knop?... heb de richtingaanwijzer hendel los gemaakt maar dit was blijkbaar niet nodig

patrick66er
Spijl blijft

« Antwoord #38 Gepost op: December 27, 2008, 14:32:48 »

je moet het draad onder door je stuur huis steken dan komt hij vanzelf boven onder je claxondop uit Very Happy

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #39 Gepost op: December 27, 2008, 15:02:44 »

eeh patrick, bedoel je dan dat ik het stuur huis eerst uitelkaar moet halen om door die holle stang naar boven te kunnen... of kan ik er op een andere plaats in?.. + gaat braaf via een zekering naar de claxon, maar de massa hebben er tussen uit gehaald.. kan ook de ouwe kabel niet terug vinden alleen de kabel onder de claxon knop maar die komt onder de bus nergens terug. d'oh! omhandig  Grapje/Razz

patrick66er
Spijl blijft

« Antwoord #40 Gepost op: December 28, 2008, 13:00:25 »

aan de onderkant van je stuurhuis zit een vierkant plaatje met 4 m6 boutjes, als het goed is zit daar een gaatje in die naar je stuuras loopt.
met 1 zo'n m6 boutje zit ook een kabelhoudertje vast als het goed is.
(claxon heeft constante + en is massa bediend)

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #41 Gepost op: December 28, 2008, 17:27:40 »

dan heb ik het wel goed gezien  d'oh!, ik ga next week ff kijken hoe en wat moet morgen gewoon weer werken Sad tnx alvast Very Happy:D

nieuwe update,

kenten plaat verlichting uitelkaar gehaald, en goed schoon gemaakt werkt weer als nieuw  Very Happy

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #42 Gepost op: December 29, 2008, 09:27:26 »

en al weer een nieuwe vraag...

De Radio afdekplaat die voor het gat zit waar je radio komt te zitten, hoe krijgje dat in hemelsnaam los,ik voel wel twee pinnetjes maar kan niks zien.. geprobeert deze terug naar buiten te drukken maar dat is ook geen suc6... wie heeft er tips  Smile

verder heb ik nog een klein probleempje, ik heb geen sleutel om de deuren opslot te doen.. nu heb ik gelezen dat er die code bij de dealer omgetoverd kan worden tot sleutel, mijn vraag nu moet ik nu elk slot apart uit elkaar halen?... of is er een code waar ik alles mee kan bestelen.. mailen mag ook natuurlijk frankvanderlinden2@hotmail.com

mega tnx Very Happy

net kieft en klok gebeld en zaterdag is alles binnen inc verstevings stuk Smile dus dat wordt met grote waggie naar kever verstein tuffe Grapje/Razz

The General
SplitsAtTheLake
*

Vieze voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

« Antwoord #43 Gepost op: December 29, 2008, 09:51:17 »

Op de 2 pinnetjes zit een borgplaatje wat je er vanaf moet friemelen, even met een spiegeltje bekijken, voor de sloten zul je elk slot apart moeten bekijken of het allemaal dezelfde zijn, sleutelprof Loek (bekend van de treffens) kan een sleutel maken op basis van je slot,

greetz, da general Cool

francisco
Spijl is het geworden

« Antwoord #44 Gepost op: December 29, 2008, 12:44:08 »

@ The General
tnx Very Happy, maby vandaag al ff kijken, over die sloten baale maar goed, ik ga ze maar voor zaterdag uit elkaar halen want dan ga ik toch naar rosmalen maby is dan Sleutelprof Loek er ook  Smile

Steekwoorden:
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 33   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this