Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: Subframe; heeft iemand er een over of misschien een bouwtekening?  (gelezen 1858 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Lex
Gast
« Gepost op: Maart 06, 2008, 09:28:56 »

Heeft iemand tekeningen voor het maken van een subframe waarop de carrosserie kan worden bevestigd gedurende mijn restauratieproject (na losmaken van het chassis)? Ik zie ze nu en dan op foto's met van die grote winkelwagenwielen er onder, zodat je het ding ook nog kunt verplaatsen. Er moet wat laswerk worden verricht aan de lagere plaatdelen en ik wil daarmee de stijfheid van carrosserie behouden.

groet, Lex

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 06, 2008, 09:48:36 »

De carrosserie kan -in tegenstelling tot een kever, karmann, type3, kubel- niet los bij een bus.
Enige wat je kunt demonteren is de komplete vooras, en de komplete achterwielophanging.
Er zijn wel mensen hier die de body van het chassis hebben gehaald, maar das geensimpel losschroef werkje.

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

rusty67
Spijl is het geworden

67er T1 AIR-RIDE CUSTOM GEVAL

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 06, 2008, 12:23:16 »

IK DENK DAT IE ZO,N TRANSPORT TROLLY OF EEN BOK OP WIELEN BEDOELD, ER STAAT EEN TEKENING MET AFMETINGEN OP WWW.HAZELARMSTRONG.TK

LINKIE LINKIE:http://www.hazelarmstrong.com/restauratie-artikels/karretje_nl.html

a dog is a dog and stuffing feathers in its ass doesn't make it a chicken.

(O\|/O) THE O.G. SPLIT PERSONALITY|o\O/o|
             Oldskool kustom Speed Club

noob
Spijl blijft

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 15, 2008, 22:18:22 »

joh,
ik heb hier bij de oud ijzerboer 2 verzinkte stevige trolleys met zwenkwielen gehaald 20 cm hoog,
voor 2 tientjes.

kortom ff rondbellen en je hebt ze zo.

mits je 3 dagen wil liggen zagen en lassen, zou ik deze optie eens proberen.

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this