Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
Auteur Topic: Wat is er belangrijk wanneer je bus aankoopt ?  (gelezen 18728 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Dimitrii
Onzekere spijl

Ben vollop aan het sparen voor Volkswagen T1 Bus.

« Antwoord #45 Gepost op: November 26, 2007, 09:35:51 »

VintageSpeede je prijs die je vraagt voor die bus valt toch goed mee Very Happy
Ja ik ben eens gaan kijken :$

A genius needs a lifetime to accomplish great things. I just need you to accomplish a great lifetime!!!!

Koenraad
Spijl blijft

« Antwoord #46 Gepost op: November 26, 2007, 15:23:09 »

Het zal er van afhangen hoe handig je bent in zulke zaken  Very Happy

Dimitrii
Onzekere spijl

« Antwoord #47 Gepost op: November 26, 2007, 16:26:26 »

Citaat
Het zal er van afhangen hoe handig je bent in zulke zaken

Laat ons zeggen dat ik het inzicht er wel voor heb.
Als ze mij iets goed uitleggen ben ik er direct mee weg.

A genius needs a lifetime to accomplish great things. I just need you to accomplish a great lifetime!!!!

Bianca & Dimitri
Spijl gaat niet meer weg

« Antwoord #48 Gepost op: November 26, 2007, 17:51:40 »

Aangenaam naamgenoot  Very Happy

Ik zelf zal altijd een bus pas kopen als ik hem zelf gezien heb, eerder niet (mijn mening). Als je geen laservaring hebt verwacht echt niet dat je dan binnen 2 jaar klaar bent met je project en dat je veel tegenslagen zult krijgen.

5000 euro is tegenwoordig erg laag voor een bus (wat een geluk heb ik toch dat ik de bus voor de euro tijd had). Misschien eens kijken bij de bekende handelaren en langsgaan, zijn altijd vraagprijzen wat ze hebben dus altijd onderhandelen.

In iedergeval veel succes, en laat niet zoals velen je projectbus in een garage wegrotten.

Bianca, Dimitri, Emma & Noa

1965 SO44

Dimitrii
Onzekere spijl

« Antwoord #49 Gepost op: November 26, 2007, 20:03:52 »

Aangenaam Dimitri Smile klinkt precies raar om te zeggen :p

Tegenwoordig zijn die busjes hier in Europa echt veel duurder dan in Amerika waarom weet ik niet maar het is me toch opgevallen. Maar dan het probleem is als ik dan wanneer de tijd er is een bus uit Amerika laat komen dan kunnen er altijd problemen zijn die ik niet verwacht zou hebben. En dat is het geval niet bevoorbeeld als ik een bus uit duitsland of nederland of eventueel londen laat komen die zijn altijd te bezichtigen. + de kosten die er dan nog bovenop voor de bus naar Belgie te laten komen.

Steekwoorden:
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this