Het interieur klopt zowieso niet en mist een kickpanel aan de zijkant van de middenbank. Deze uitvoering werden vanwege hun luxe altijd uitgevoerd met
M-code 141 een uitstroomopening van de verwarming welke uitblaast via een uitsparing in de plaat onder de achterbank. Ook dit is niet zichtbaar.


Folder van een PG/SG van 1956
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/56std_german.phpZe hebben aan de bijrijderszijde een dun kniestuk in de bus gelast en het linker kniestuk is dik en waarschijnlijk nog de originele.
Er zit in het dashboard links naast de kilometer teller een extra klok in het dashboard en de stationsleutel hoort niet aan het dashboard te hangen ,maar aan het panel boven de linker koplamp.
Ze hebben een latere 1200cc 34PK of een 1300cc 40PK gemonteerd.
Het uitlaat eindstuk gebruikt ,wat ik absoluut niet thuis kan brengen.
Ik zie dat de Apron (Het U-vormige motor afdekklep) geen gat heeft voor een krukaszwengel. Nou weet ik niet wanneer ze hier in de USA mee gestopt zijn ,maar als ik naar de laaddeur kijk dan heeft hij daar nog geen uitsparing voor de handgreep.
Dit geeft weer aan dat het een vroege 58èr moet zijn ,samen met het remlicht in de motorklep. In mei 58 is het remlicht in Europa komen te vervallen , dat weet ik zeker.
Voor Amerika weet ik het niet ,maar zal het morgen even opzoeken voor je.