Pagina's: [1]   Omlaag
Auteur Topic: terug van een weekje NL  (gelezen 1274 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
manijack
Onzekere spijl

« Gepost op: Augustus 30, 2007, 10:27:42 »

Wij zijn weer terug van een weekje door een gedeelte van NL te hebben gereden. We zijn vorige week woensdag aan het eind van de middag vertrokken naar Amersfoort waar we in een hotel hebben overnacht en heerlijk hebben gegeten bij "Het kannetje". De volgende dag zijn we door gereden naar Schaarsbergen om t/m zaterdag op camping de Hooge Veluwe overnacht in ons tentje. Het was 25 jaar geleden dat ik daar had gekampeerd met mijn ouders, man wat was daar veel veranderd, niet allemaal ten goede..... Zaterdag vertrokken op de camping en even bij Martijn (aircooled.nl) langs gereden, wat een verschrikkelijk gaaf pand heeft hij zeg. Hier vandaan binnendoor over de veluwe gereden en aardig wat foto's gemaakt, net als de andere dagen overigens. Uiteindelijk aangekomen op camping de Haegehorst in Ermelo, hier lekker uitgerust tot Maandag. Wel even wezen eten in Harderwijk en bij zonsondergang weer wat plaatjes geschoten. Maandag via de Markerwaarddijk naar Enkhuizen en vandaar binnendoor naar Volendam, ik begrijp niet helemaal waarom heel de wereld hier naar toe komt? Heerlijk overnacht bij Bed and Breakfast Marie van Jan buis, hier zijn we heerlijk verwend. Iedereen die eens in die omgeving wil kijken kan ik aanraden om bij Jan te overnachten (www.bedandbreakfastmarie.nl). Dinsdag vertrokken en binnendoor terug gereden naar Delft. Het was een heerlijke week samen, de kinderen waren bij Opa en Oma.
Voor een aantal foto's kan je kijken op:

http://www.mijnalbum.nl/Album=8HJG4OKM

Steekwoorden:
Pagina's: [1]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this