Auteur Topic: Trekhaak?  (gelezen 2202 keer)

juni 15, 2013, 22:48:22 pm
gelezen 2202 keer

Double Split

• Information Offline
  • Onzekere spijl
Ik zit te dubben over welk type trekhaak geschikt is voor onder mijn spijlbus (camper 1966). Welk merk en type is aan te raden en waar moet ik op letten? Gekeurd ja/nee? Is elk type "plug and play"?

Het is enkel de bedoeling dat ik mijn westfalia aanhanger achter de bus wil meenemen op de trekhaak.

Ik verneem gaarne jullie adviezen.

Een mens slaapt 1/3 van zijn leven. Met de rest van de tijd kunnen we iets leuks doen !

juni 16, 2013, 09:19:24 am
Reactie #1

Ficus

• Information Offline
  • Spijl gaat niet meer weg
Ik wil ook wel hetzelfde weten:)

juni 17, 2013, 16:32:36 pm
Reactie #2

Samba '66

• Information Offline
  • Spijlbussen.nl
  • Penningmeester stichting behoud VW Spijlbussen
    • Naus IT Management
Repro zijn er een aantal verkrijgbaar, maar vaak niet de mooiste.

Originele Westfalia of andere originele oude trekhaken zijn vaak mooier, maar wel lastig te vinden.
Volgens hebben hier op het forum ook leden een kevertrekhaak aangepast.

Een originele trekhaak kan voorzien zijn van type/keuringsplaatje, maar of je dit ook op je kentekenpapieren krijg weet ik niet.

Lees ook dit topic eens.
As jy vir jouself kan lag dan het jy altyd iets om oor te lag.

juni 17, 2013, 18:35:29 pm
Reactie #3

Renka

• Information Offline
  • Split personality
Ik ben zeer tevreden over mijn trekhaak van Autocraft die ik bij K&K heb aangeschaft!
To finish first, you first have to finish

juni 17, 2013, 19:09:31 pm
Reactie #4

Split67

• Information Offline
  • Spijl gaat niet meer weg
Ik heb ook zo'n autocraft trekhaak, top ding, niet zo'n chinees prul

juni 25, 2013, 20:31:56 pm
Reactie #5

Double Split

• Information Offline
  • Onzekere spijl
Ik ben zeer tevreden over mijn trekhaak van Autocraft die ik bij K&K heb aangeschaft!

Hallo Renka,

Ik heb jouw topic in de "projecten" bekeken. Inderdaad een mooie trekhaak. Als ik het goed begrijp moet je sowieso ergens nog gaten in boren om de trekhaak te bevestigen. In de webshop van K&K zie ik de trekhaak niet (meer). Ik zal wel eens informeren.

Een mens slaapt 1/3 van zijn leven. Met de rest van de tijd kunnen we iets leuks doen !

juni 25, 2013, 23:11:29 pm
Reactie #6

Renka

• Information Offline
  • Split personality
je hebt wel een haakse boormachine nodig als je blok gewoon in de auto zit, verder past alles geweldig, ook de bumper etc. !

cheers
To finish first, you first have to finish

juli 24, 2013, 12:01:50 pm
Reactie #7

johanna

• Gast
mijn busje is gerestaureerd en heeft ook een trekhaak van k&k, ik heb er nog niets aangehangen maar wanneer ik naar frankrijk vertrek in augustus gaat er wel een kleine aanhanger achter! Ik ben dus zelf benieuwd hoe ie werkt en van tevoren ga ik dit natuurlijk eerst uittesten, ik post daarna mijn ervaring wel even hier !