Pagina's: [1] 2   Omlaag
Auteur Topic: voorruit (2x )gevraagd.  (gelezen 4367 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
lowrider
Spijl blijft

« Gepost op: November 04, 2006, 19:53:02 »

Zoek voor mn 63 pickup 2 voorruiten , ze moeten wel in het samba raam frame passen ( zijn volgens mij dezelfde ramen)

heb je er een of twee , mail me dan effe.

( de de ramen zijn me omgevallen toen ik bezig was om het ruitframe te lassen Sad Sad

VolksWouter
Carcheologisch Onderzoeker
Spijlbussen.nl

Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

wouterduijndam
« Antwoord #1 Gepost op: November 04, 2006, 20:31:27 »

Zoek voor mn 63 pickup 2 voorruiten , ze moeten wel in het samba raam frame passen ( zijn volgens mij dezelfde ramen)

heb je er een of twee , mail me dan effe.

( de de ramen zijn me omgevallen toen ik bezig was om het ruitframe te lassen Sad Sad

Er voorruit voor in een Safari frame is kleiner. Ik neem aan dat je Safari`s bedoelt.

Ik weet dat Creative Engeneering ze los verkoopt. Ik heb mijn safari`s gemonteerd en kan dus ook niet echt een mal voor je maken. Wel van de originele voorruiten.

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #2 Gepost op: November 04, 2006, 21:07:12 »

Ik heb een (MDF) mal gemaakt van mijn safari's, voordat ik de frames dichtschroefde.

Wat Wouter zegt, ff goed aangeven wat je bedoelt .. standaard voorruiten, of safari voorruiten.

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

VolksWouter
Carcheologisch Onderzoeker
Spijlbussen.nl

Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen

wouterduijndam
« Antwoord #3 Gepost op: November 04, 2006, 21:32:45 »

Ik heb een (MDF) mal gemaakt van mijn safari's, voordat ik de frames dichtschroefde.

Wat Wouter zegt, ff goed aangeven wat je bedoelt .. standaard voorruiten, of safari voorruiten.

Zal ik mijn originele raampjes ook eens meenemen dan ,kunnen we daar ook een MDF mal van maken.

lowrider
Spijl blijft

« Antwoord #4 Gepost op: November 06, 2006, 14:23:39 »

Ik zoek dus safari ramen , Bij volkswarenhaus hebben ze ook wel wat maar volgens mij niet de safari ramen.

bij mij waren de frames onderaan bij de hoeken erg slecht(verrot)en daar heb ik nieuwe stukken ingelast.

Zou het mogelijk zijn om bij een glas handel ramen op maat te laten maken ? Want het glas is niet gelaagd , wel gehard. en gehard glas kun je volgens mij wel kopen .

enfin , graag alles aanbieden wat je hebt.

Area51
ForumFossiel
Spijlbussen.nl

« Antwoord #5 Gepost op: November 06, 2006, 14:38:54 »

Ik heb een adres in Alphen a/d Rijn die autoruiten op maat maakt, ook voor top chop auto's en zeer
speciale wagens waar ze niet meer voor leverbaar zijn .. ze maken 'gewoon' zelf een nieuwe mal !! 
Kennis van mij komt uit Alphen, en is 1x per week in Den Haag .. als je wilt kan ik eens vragen of hij
(met een mal) kan vragen bij D & K wat het kost ...

www.dk.nl

Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

Brazen
Spijl blijft

« Antwoord #6 Gepost op: November 07, 2006, 08:27:26 »

Ik heb een adres in Alphen a/d Rijn die autoruiten op maat maakt, www.dk.nl

Goeie tent hoor! Voor een getint voorruitje (kubel) met zonneband was ik 169 euro kwijt. Ik had enkel het frame meegenomen.

lowrider
Spijl blijft

« Antwoord #7 Gepost op: November 07, 2006, 09:24:33 »

Ik heb een adres in Alphen a/d Rijn die autoruiten op maat maakt, ook voor top chop auto's en zeer
speciale wagens waar ze niet meer voor leverbaar zijn .. ze maken 'gewoon' zelf een nieuwe mal !! 
Kennis van mij komt uit Alphen, en is 1x per week in Den Haag .. als je wilt kan ik eens vragen of hij
(met een mal) kan vragen bij D & K wat het kost ...

www.dk.nl

Als ie dat zou willen zou heel mooi zijn ..Zelf kom ik uit het noorden dus das kwa afstand wat lastig om effe langs te gaan en zo vaak zit ik die kant niet op.

MaRk
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: November 16, 2006, 22:50:13 »

Carglass, twee safari voorruitjes 35 euro per stuk en uiteraard, veiligheidsglas....en ze waren de volgende dag al klaar Very Happy

lowrider
Spijl blijft

« Antwoord #9 Gepost op: December 19, 2006, 23:56:43 »

Je bedoelt dat je ze bij carglass hebt laten maken?
zal er ook eens langsgaan ..

the bus driver
Split personality

surf now, work later

spruytstephan@hotmail.com
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 03, 2007, 21:14:32 »

Citaat
Je bedoelt dat je ze bij carglass hebt laten maken?
zal er ook eens langsgaan ..

al meer nieuws hiervan, moet er nl ook eentje hebben..

Haaaiiroeff

lowrider
Spijl blijft

« Antwoord #11 Gepost op: Januari 05, 2007, 21:09:08 »

Ehh nee, ik ben er nog niet aan toe, Ik haal ze wel als ik ze nodig heb , ben nu nog aan het lassen ed.
(straks heb ik ze staan en vallen ze weer om oid )

the bus driver
Split personality

surf now, work later

spruytstephan@hotmail.com
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 06, 2007, 23:39:13 »

Citaat
Carglass, twee safari voorruitjes 35 euro per stuk en uiteraard, veiligheidsglas....en ze waren de volgende dag al klaar

kent iemand deze persoon, staat niet in ledenlijst, en heeft geen mail, ben vandaag nl gaan horen bij carglass maar die gaven mij het driedubbele van zijn prijs..?!

Haaaiiroeff

Samba '66
Spijlbussen.nl

Penningmeester stichting behoud VW Spijlbussen

100000511997223
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 08, 2007, 16:52:34 »

Citaat
Carglass, twee safari voorruitjes 35 euro per stuk en uiteraard, veiligheidsglas....en ze waren de volgende dag al klaar

kent iemand deze persoon, staat niet in ledenlijst, en heeft geen mail, ben vandaag nl gaan horen bij carglass maar die gaven mij het driedubbele van zijn prijs..?!

Mark heeft zich opnieuw geregistreerd ivm problemen. Nu met de naam TopHotRod

As jy vir jouself kan lag dan het jy altyd iets om oor te lag.

Tophotrod
Spijl blijft

« Antwoord #14 Gepost op: Januari 11, 2007, 18:52:50 »

Ik heb de bon er nog bijgezocht en was idd 35 euro, ben er met het hele safariraam heen gegaan, frame eraf laten schroeven en raam via hun laten maken.
Ik heb er wel voor gekozen om er geen keurmerk in te laten zetten, dat scheelt wel eventjes wat geld, maar blijft hetzelfde glas...

MaRk

Steekwoorden:
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this