Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omlaag
Auteur Topic: '63 11 raams mouse grey  (gelezen 22686 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rob
Spijl blijft

« Antwoord #105 Gepost op: Januari 07, 2018, 13:19:43 »

Goed bezig, Rob.
Lijkt wel of de Winter Trail fotoboeken bijgedragen hebben in de inspiratie om meters te maken. 😉

Inspirerend genoeg om vooruitgang te houden. Dat was leuk om door de boeken heen te kijken, meerdere keren open gehad. Neem ze van de week weer mee.

Wanneer ga je de volgende organiseren? 😉

always BUSy

Rob
Spijl blijft

« Antwoord #106 Gepost op: Januari 07, 2018, 13:27:53 »

Mooie update ziet er allemaal top uit!
Ik heb de safaris van Creative,als je de handel zo goed als lekvrij wilt hebben dan kan je nu je je bus nog aanpassen zoals ik het had gedaan...

Volgens Renka is dit de manier om het droog te houden in je bus.
Bekijk het maar eens in mijn topic en volgens mij staat er ook al een "how to" beschreven op het forum,het is even wat werk maar ik had het direct maar gelijk goed gedaan.
Als het werkt daar zal ik helaas over een lange tijd pas achter komen...

Gr. Ferdi 

Het aanpassen heb ik in diverse topics voorbij zien komen, maar goed dat je het nog een keer aan haalt. Deze aanpassingen wil ik zekerste weten ook toepassen. Zal ze eerst eens moeten bestellen, beetje op een zijspoor geraakt door het uitzoeken van andere onderdelen waarbij ik veel input heb gekregen van EeVeeWee waarvoor dank!

always BUSy

Ferdi
Spijl is het geworden

« Antwoord #107 Gepost op: Juli 26, 2018, 08:59:05 »

Het is idd even een klusje maar beter gelijk goed doen, het kan er vast niet slechter op worden als je er mee bezig gaat dan zie je heel duidelijk het verschil...

Rob
Spijl blijft

« Antwoord #108 Gepost op: Augustus 16, 2019, 09:27:04 »

Alles rondom dit project is dood neergevallen door huisje boompje beestje en alles wat daar bij komt kijken. Dat zal menigeen niet vreemd zijn. Daarom deze mini update, het plaatwerk is al geruime tijd klaar (eind 2018). Ik heb een keuze kunnen maken (ook eind 2018) wie mijn bus mag spuiten en daar staat de bus ook inmiddels. Tijd om te inventariseren wat ik nodig ga hebben moet ik gaan maken wil ik de opbouw soepel genoeg laten verlopen.

to be continued..

always BUSy

JT1
Spijl is het geworden

« Antwoord #109 Gepost op: Augustus 19, 2019, 20:35:17 »

Mooie vooruitzichten  Cool

aap, noot, mes!

Steekwoorden:
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omhoog
Print

Ga naar:  

Add this