Frank ,kunnen we daar niet eens een FAQ van maken in kindertaal hoe hier fotoos te plaatsen?
Citaat van: VolksWouterFrank ,kunnen we daar niet eens een FAQ van maken in kindertaal hoe hier fotoos te plaatsen?Point taken!Bianca: Leuk dat jullie ook de weg naar dit forum hebben gevonden.Vorige week heb ik met Dmitri gemailed over jullie deelname aan www.spijlbustreffen.nl. Hij mailde me oa onderstaande foto's:PS: Ik kom graag met m'n spijlbus een keertje langs om deze bus 'live' te bewonderen. Ik heb een voorkeur voor originele spijlbus campers. We wonen slechts 4 km van elkaar vandaan.
This one is a super-rare unrestored Westfalia Deluxe model SO-44 sold only through VW dealers in Europe.
that's not patina, that's fucking rust man!!!
Cool, een SO-44 !!
Hoi Frank,We moeten inderdaad iets af gaan spreken wij hebben ook weer meer tijd. Bedank voor het plaatsen van ee foto's.Groetjes, Bianca
Ik ken de SO-44's alleen van de foto's...
Citaat van: vwspijlbusIk ken de SO-44's alleen van de foto's...Of een SO44 interieur net zo elegant is al een SO42 betwijfel ik echter ;)(kvin die achterste kastjes -3e rij, middelste en laatste foto- er nou niet echt fraai bijhangen )